avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 968 soluții astăzi
Forum Activitate GabrielLucianB

Activitate GabrielLucianB

Va multumesc pentru raspuns. Intarzierea a inceput cu ziua de azi, fiind ziua a 16-a. Eu nu vreau sa cer daune. Conform legii actuale, sunt indreptatit sa cer un produs nou sau contravaloarea acestuia, in cazul meu fiind contravaloarea deoarece produsul nu se mai fabrica de un an.

Liliana Gradinaru a scris:

Cred ca puteti cere o reducere a pretului initial, rezolutiunea imi pare cam drastica, nu stiu daca o instanta ar agrea asa ceva.
Pe de alta parte, daca nu dovediti o paguba efectiva, reducerea cat sa fie, pretul impartit la 27 sau la 13,5,in functie de cat mai dureaza pana ajunge la dv. si cata garantie are produsul?
Pentru asta trebuie notificat dee puinere in intarziere (ar fi niste costuri, dar incercati sa faceti asta pe platforma de reparatii).

Buna ziua! Pe data de 28 octombrie 2018, am facut cerere de service la Cel.ro la o placa video asus rx 480 strix. Pe data de 30, am predat-o curierului iar pe data de 2 noiembrie mi-a fost confirmat ca a ajuns la dansii. Conform legii actuale, 15 zile de la data la care a fost predat pachetul curierului, ar fi pe data de 14 noiembrie, timp in care eu nu am mai primit absolut niciun raspuns sau detaliu despre produs. In urma insistentelor mele, astazi mi-au zis ca placa video a fost reparata si ca va fi trimisa in cel mai scurt timp la mine. Intrebarea mea este, pot refuza produsul reparat si sa cer un produs nou sau contravaloarea acestuia in bani pentru ca au depasit termenul de 15 zile?