Avem urmatoarea problema pentru care nu am gasit nicaieri un raspuns concret. Am inchiriat un apartament format din 5 camere - am aflat ulterior ca in 2 din 5 camere sunt sediile sociale a 2 firme (camera 1 si camera 2). Proprietarul a insistat sa facem sediul social pe o singura camera, lucru care nu ni se pare in regula - probabil ca sa evite alte costuri ale impozitului :) O firma de consultanta ne-a recomandat sa modificam contractul de inchiriere si sa facem schimbarea de sediu social astfel: cele 3 camere restante sa figureze ca si *Camera 3* conform schitei apartamentului. Cele 3 camere sunt semidecomandate si se poate intra din una in alta.
Intrebarile sunt urmatoarele:
-Acest lucru este in regula in cazul unui control? Celelalte 2 camere unde figureaza sediile sociale ale celorlalte firme sunt: 1 camera depozitare unde nu avem acces + 1 camera receptie, care practic este ca un hol.
-Proprietarul va trebui sa plateasca impozit suplimentar la primarie fiindca noi avem declarata activitate la sediu?
-Declaratie de nesuprapunere mai este necesara, dat fiind faptul ca celelalte 2 firme sunt inregistrate pe camera 1 si camera 2?