Buna ziua!
Va multumesc pentru raspuns.
Referitor la ce este logic sau nu este cu dus si intors. Persoane fizice pe care le cunosc si care stau cu chirie, li s-a transmis de catre proprietar ca aceste fonduri le va achita el, chiriasul in cauza necunoscand acest aspect. Depinde de bunavointa proprietarului presupun.
Subiectul pus in tema de catre mine este putin mai delicat fiind vorba de doua persoane juridice.
De asemenea, este posibil ca " tot ce este la plata" sa nu fie chiar in regula. Daca pe proprietar nu il intereseaza, Asociația de Proprietari pune la plata ce doreste. Ma refer aici la ascensor, afland acum, cu ajutorul domnului Latka, ca nu ar trebui sa platim aceasta taxa, fiind spatiu comercial la parter.
Deci, este logic doar daca nu adresezi intrebari, daca nu cunosti legea....
w_v_w_v a scris:
Daca nu ati prevazut in contract altfel achitati tot.
E logica ca orice este la lista de plata se achita de chirias. La sfarsit cand va mutati puteti sa ii spuneti ca fondul de rulment ar trebui inapoiat de proprietar ca ramane al lui si i se va inapoia si lui cand va vinde.
Celelate fonduri raman ale dv.
Daca chiriasul sta acolo toata viata cum ar fi sa ii achite proprietarul fondurile de reparatii?
Unde scrie ca fondurile de rulmemt reparatii etc se achita de proprietar domnule LATKA?
PS:
Din punctul de vedere al administratiei asociatiei puteti sa nu achitati nimic.
Eu tot pe proprietar il dau in judecata.
Dar de cate ori a fost vreun chirias care a refuzat sa platesca l-a zburat proprietarul.