* Am dus inapoi la vanzator un produs (o trotineta electrica) pentru a fi reparat in garantie
* Defectul (contact dezlipit la baterie) a fost remediat fara nici o problema (mai putin faptul ca s-au depasit cele 15 zile dar asta e alta discutie)
* Am ridicat produsul si dupa cateva minute de utilizare acelasi defect a reaparut (trotineta nu porneste)
* Am dus inapoi produsul la vanzator
* Am fost sunat ulterior sa mi se comunice refuzul reparatiei in garantie pe motiv ca am adus modificari produsului.
Concret:
Am schimbat tipul de anvelopa folosit, din una cu camera in una fara camera - fapt neinterzis in documentele insotitoare produsului primite de la vanzator (care erau doar in chineza, nu romana). Schimbul s-a produs cu mult timp inainte primei defectiuni aparute.
Cum se poate ca prima data produsul sa fie reparat fara probleme, si a 2-a oara sa fie refuzat? (produsul nesuferind modificari intre cele 2 intrari in service)
Am intrebat vanzatorul acelasi lucru si raspunsul a fost: "A 2-a oara am investigat problema".