Bună seara. Cu toate ca mi-a zis ca mai discutam azi, șeful de magazin nu a fost azi acolo. Un angajat a sunat iar la reprezentantul producătorului și a primit raspuns ca nu merge decât cu boabe, apoi mi-a spus că nu se poate face retur la produs folosit. Le-am lăsat numarul meu de telefon, sa ma sune cand va fi disponibil șeful de magazin, pentru a finaliza discuția și subiectul. Din pacate nu i-am înregistrat. Dacă pentru momentul vânzării/cumpărării nu am martori, exista doar video fără sunet (de la camerele de înregistrare din magazin), pentru momentul discuției cu șeful există și martori (alți angajați ai magazinului). Ma voi uita și pe site la Protecția Consumatorilor. Multumesc.
Buna ziua, multumesc pentru raspuns. Am făcut 3 drumuri la Flanco, a treia oara am reusit sa vorbesc cu șeful de magazin. Acesta, cu cartea de instrucțiuni în mână (in care scrie ca nu se foloseste cafea măcinată) mi-a spus, citez:"Merge si cu cafea măcinată, știe el și a vorbit și cu reprezentantul producătorului ". L-am rugat să îmi dea in scris acest lucru, a refuzat. A rămas ca mai vorbim azi, după ce suna la servisul autorizat. Nu exista nicăieri prin legislația privind protecția consumatorilor articole pe care angajații Flanco le-au încălcat, inducandu-ma in mod repetat in eroare și mintindu-ma cu privire la specificațiile produsului? Multumesc.
Buna seara! Am dorit sa cumpar un esspresor din magazinul Flanco. Angajata magazinului mi-a arătat un model, eu am spus că doresc unul care sa meargă și cu cafea boabe și cu măcinată. Atunci mi-a arătat altul, mi-a spus ca merge si cu boabe și cu măcinată, a ridicat in capacel și mi-a zis ca pe acolo se pune cea măcinată. Cand am ajuns acasă am constatat (citind instructiunile) că de fapt nu merge decât cu boabe. Capacelul era de fapt locul unde fusese rasnita la generatia anterioară. As dori sa returnez produsul, mentionez ca l-am testat și am făcut o cafea. Am vreo sansa?