avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 399 soluții astăzi
Forum Activitate psvictor

Activitate psvictor

Multumesc ptr lamuriri. Sper sa gasesc intelegere la notarul de unde trebuie facuta dezbaterea sa accepte calitatea de mosteritor doar pe baza actelor de stare civila.

As mai avea nevoie de o lamurire privitor la acceptarea mostenirii. Fata varului nu doreste nimic, chiar refuza oarecum sa si vina la notarul unde trebuie facuta dezbaterea, fiind in alta localitate decat cea de domiciuliu.
Poate face o declaratie/act la un notar in care sa renunte la mostenire, si acest act sa il dea mamei sa il duca la notar?
Buna ziua,

Multumesc de raspuns.
In enumerarea mostenitorilor nu ati trecut pe verisoara mea, sora varului decedat, dar cred ca a fost o omisiune!

Sotia varului nu participa, doar copilul lui?

Este specificat in vreun act normativ sau regulament lista de documente necesare?
Notarul din localitatea de unde trebuie sa facem dezbaterea nu doreste sa ia in considerare actele mentionate de dvs mai sus, ci doreste certificat de mostenitor sau certificat de calitate de mostenitor.

Declaratia de renuntare se face la notar acolo sau poate fi facuta iniante? In afara de renuntare nu doresc sa vina fizic, deoarece e la o mica distanta de domiciliul lor.
Cu mult inaintea varului..
Deci ..matusa, varu, bunica.
Buna ziua
Acum 10 ani a murit varul meu si anul trecut bunica.
Buna ziua,
Am urmatoarea speta la care am nevoie de un raspuns:

Bunica dupa mama a decedat anul trecut si dorim sa facem dezbaterea de mostenire. Mostenitori dupa bunica sunt mama si sora ei, care a decedat. Sora mamei a avut 2 copii.

Baiatul cel mare al sorei a decedat acum ~10 ani, moment la care era casatorit si avea un copil(care acum e major). La decesul varului nu sa facut dezbaterea mostenirii ptr ca el nu avea nimic pe numele lui si sa considerat(de catre sotie) ca fiind inutila aceasta procedura.

Intrebarea este cine trebuie sa vina la mostenirea dupa bunica ca urmas al varului si cu ce acte?

Multumesc
Multumeac ptr timpul acordat.
Din pacate eu am modelul descris de mine care este numerotat si vizat de cei de la finante la deschidere Ii.

As avea solicitarea sa fiti ceva mai explicit in termeni simpli.

Spre ex Am o imprimanta de 400ron cumparata in mai si un ap foto de 9500 ron luat in aprilie.
Cum se trec aceste 2 obiecte.

Nu am nici cea mai mica idee ce reprezinta totalitatea activelor.


Ioan Petru Butariu a scris:

Ordinul 170/2015 precizeaza un alt format la Reg Inventar, doar cu 3 coloane:

Nr. crt. /Denumirea elementelor inventariate /Valoarea de inventar

- În coloana 1 se înscrie numărul curent al fiecărei operaţiuni înregistrate în ordine cronologică.
- În coloana 2 se înscriu elementele inventariate, fie element cu element, fie denumirea grupei de elemente inventariate preluată din lista de inventariere.
- În coloana 3 se înscrie valoarea de inventar reprezentată de:
- valoarea de intrare a elementelor patrimoniale inventariate, potrivit documentelor justificative, sau totalurile din listele de inventariere a elementelor patrimoniale grupate după natura lor;
- valoarea rămasă de încasat, respectiv de plată, rezultată în urma inventarierii creanţelor şi a datoriilor.

In reg inventar nu treceti doar obiectele de inventar ci toate elementele de natura activelor şi datoriilor inventariate (elementele patrimoniale, creanţele şi datoriile)., pt ca potrivit acestui ordin aveti obligatia efectuarii inventarierii.

Inventarierea cuprinde toate elementele de natura activelor şi datoriilor care contribuie la desfăşurarea activităţii persoanei care conduce contabilitatea în partidă simplă şi se face cu respectarea prevederilor Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii.



Buna ziua,

Sunt II activitati fotografice, la real si am o mare nelamurire legat de ce si cum se noteaza in Registrul-Inventar(14-1-2).
Am citit si peste tot am gasit citatele din lege, care ptr mine un fotograf fara cunostinte de contabilitate sunt o alta limba.

Am inteles ca se trec obiectele achizitionate de II si care sunt necesare desfasurarii activitatii.
Am obiecte de la 50 ron pana la peste 10000 ron.
As dori sa stiu explicit daca
- trec toate obiectele de lunga utilizare indiferent de valoare?
- col 2 = numele obiectului?
- col 3= pret de achizitie?
- col 4=rog lamurire/explicatii practice
- col 5=rog lamurire/explicatii practice
- col 6=rog lamurire/explicatii practice

Pentru obiectele care dispar din Inventarul meu, spre ca se deterioreaza, cum trebuie procedat? Ce documente sunt necesare ptr scoaterea lor din inventar?

Multumesc