Multumeac ptr timpul acordat.
Din pacate eu am modelul descris de mine care este numerotat si vizat de cei de la finante la deschidere Ii.
As avea solicitarea sa fiti ceva mai explicit in termeni simpli.
Spre ex Am o imprimanta de 400ron cumparata in mai si un ap foto de 9500 ron luat in aprilie.
Cum se trec aceste 2 obiecte.
Nu am nici cea mai mica idee ce reprezinta totalitatea activelor.
Ioan Petru Butariu a scris:
Ordinul 170/2015 precizeaza un alt format la Reg Inventar, doar cu 3 coloane:
Nr. crt. /Denumirea elementelor inventariate /Valoarea de inventar
- În coloana 1 se înscrie numărul curent al fiecărei operaţiuni înregistrate în ordine cronologică.
- În coloana 2 se înscriu elementele inventariate, fie element cu element, fie denumirea grupei de elemente inventariate preluată din lista de inventariere.
- În coloana 3 se înscrie valoarea de inventar reprezentată de:
- valoarea de intrare a elementelor patrimoniale inventariate, potrivit documentelor justificative, sau totalurile din listele de inventariere a elementelor patrimoniale grupate după natura lor;
- valoarea rămasă de încasat, respectiv de plată, rezultată în urma inventarierii creanţelor şi a datoriilor.
In reg inventar nu treceti doar obiectele de inventar ci toate elementele de natura activelor şi datoriilor inventariate (elementele patrimoniale, creanţele şi datoriile)., pt ca potrivit acestui ordin aveti obligatia efectuarii inventarierii.
Inventarierea cuprinde toate elementele de natura activelor şi datoriilor care contribuie la desfăşurarea activităţii persoanei care conduce contabilitatea în partidă simplă şi se face cu respectarea prevederilor Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii.