avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1280 soluții astăzi
Forum Activitate AndreeaC13

Activitate AndreeaC13

Buna seara, as avea nevoie sa stiu in cat timp trebuie sa raspunda un comerciant la o reclamatie in privinta unui produs returnat in perioada de garantie. Am returnat un produs, s-a realizat apoi o expertiza a acestuia si mi s-a transmis ca nu prezinta nici un defect din fabrica si ca mi-l vor inapoia. Am cerut o noua expertiza, deoarece in expertiza initiala s-au ignorat voit anumite detalii ale reclamatiei mele privind defectele produsului, iar din acel moment nu am mai primit nici un raspuns de la comerciant. In acelasi timp, nu am primit nici banii inapoi, nici produsul returnat.
Intrebarea mea este: exista un interval de timp legal in care comerciantul sa fie obligat sa raspunda reclamatiei mele? (De exemplu: 30 zile de la data contactarii) Sau pot astepta fara un termen legal pana cand vor raspunde?
In acelasi timp, daca nu raspund, ce as putea face pentru a-mi recupera banii?
Am facut si o reclamatie la ANPC, fara raspuns pentru moment, dar inca sunt in termenul de 30 de zile de raspuns.

O seara buna!