avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 555 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Raspunsuri comercianti
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Raspunsuri comercianti

Buna seara, as avea nevoie sa stiu in cat timp trebuie sa raspunda un comerciant la o reclamatie in privinta unui produs returnat in perioada de garantie. Am returnat un produs, s-a realizat apoi o expertiza a acestuia si mi s-a transmis ca nu prezinta nici un defect din fabrica si ca mi-l vor inapoia. Am cerut o noua expertiza, deoarece in expertiza initiala s-au ignorat voit anumite detalii ale reclamatiei mele privind defectele produsului, iar din acel moment nu am mai primit nici un raspuns de la comerciant. In acelasi timp, nu am primit nici banii inapoi, nici produsul returnat.
Intrebarea mea este: exista un interval de timp legal in care comerciantul sa fie obligat sa raspunda reclamatiei mele? (De exemplu: 30 zile de la data contactarii) Sau pot astepta fara un termen legal pana cand vor raspunde?
In acelasi timp, daca nu raspund, ce as putea face pentru a-mi recupera banii?
Am facut si o reclamatie la ANPC, fara raspuns pentru moment, dar inca sunt in termenul de 30 de zile de raspuns.

O seara buna!

Alte discuții în legătură

Garantie telefon anulata in mod fraudulos iceblow iceblow Buna ziua , saptamana aceasta am intampinat o problema care voi incerca sa o descriu in randurile de jos cat mai bine si in cat mai putine cuvinte. Pe data de ... (vezi toată discuția)
Retur incaltaminte defecta vbgreen vbgreen In data de 25.11.2018 am cumparat o pereche de ghete Timberland la pretul de 583RON. La prima purtare am constatat ca talpa ghetei dreapta este dezlipita si ... (vezi toată discuția)