avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 404 soluții astăzi
Forum Activitate vladescuoctavian

Activitate vladescuoctavian

Pe data de 10 decembrie am semnat un contract de furnizare servicii tv si internet cu digi rcs-rds . Pe data de 15 decembrie o echipa de tehnicieni mi-au instalat serviciul de tv prin cablu . Propriuzis , mi-au gaurit peretele sufrageriei si folosind 5 metri de cablu coaxial, doua mufe de conectare si cateva agrafe de fixare (in valoare totala de 5,5 lei conform devizului lor ) , mi-au "varat " cablul in casa . Punct . Verificand ce programe au in grila , cum se vad etc, am constatat ca nu sunt multumit de calitatea imaginii si nici de continutul grilei/pachetului de programe . Drept pentru care , pe data de 17 decembrie , m-am prezentat la acelasi magazin digi unde semnasem contractul , solicitand rezilierea lui ( a contractului ) . Norocul meu ca internetul nu au putut sa mi-l instaleze din lipsa de cablu pe palierul meu . Concret i-am explicat aceleiasi doamne cu care semnasem contractul cu nici o saptamana in urma despre ce este vorba si am rugat-o sa imi dea un formular de reziliere . Eiiii . . . . . de aici incepe ' dansul " . Concret a refuzat sa imi dea formularul de reziliere , motivand ca nu poate sa mi-l dea decat daca si dupa ce ii platesc taxa de instalare in valoare de 50 de lei si inca o taxa de ~43-44 de lei , care reprezinta nu stiu exact ce !? In schimb mi-a dat un formular de reclamatie / sesizare , unde am scris ca doresc sa reziliem contractul . Acest formular mi l-a inregistrat si am o copie dupa el . Pentru serviciul de internet , pentru care nu au apucat sa imi "traga" cablul , a fost de acord sa intocmim un proces verbal de anulare a contractului . Dar , ce fac eu acum ??? Imediat dupa acest ' incident , m-am dus la OPC Prahova / Ploiesti , unde am completat o plangere , relatand cele intamplate si solicitand sa fiu ajutat sa inchei / reziliez acest contract in conditii legale si nu de "japca" ! Va rog indrumati-ma si spuneti-mi ce pot sa fac si ce drepturi am / pot sa invoc in sustinerea cererii mele . La Telekom de exemplu , ai 30 de zile sa te " razgandesti " fara a fi penalizat in vre-un fel . Si nu cred ca Telekomul e vre-un samaritean milostiv . Cred ca face lucrul asta ca urmare a vre-unui act normativ ceva . Va multumesc anticipat !