Deoarece am refuzat sa imi dau demisia, angajatorii mei au inceput un poces de "iti aratam noi ca te facem sa pleci orium". Prin urmare, mi-au taiat e-mailul de firma, internetul, telefonul etc. iar sicanele continua.
In vederea actionarii in instanta (eu incalcat deja 3 drepturi ale angajatului prevazute in codul muncii si in regulamentul intern), la sfatul avocatului meu am intocmit plangeri pentru toate aceste probleme, adresate angajatorului.
imi este insa imposibil sa le inregistrez astfel incat sa fie valabile in instanta. Colega mea responsabila cu registrul de plangeri refuza categoric sa le inregistreze cu semnatura de primire si stampila firmei. I-am explicat, evident, ca un simplu numar de ordine nu valideaza juridic acele documente, insa, amenintata de management, refuza orice colaborare.
Intrebarea mea este: prin ce mijloace as putea inregistra aceste reclamatii? Am fost sfatuita de catre avocatul meu sa le expediez prin scrisoare recomandata, si voi face acest lucru. Insa, din moment ce nu pot dovedi continutul acelei scrisori, exista semne de intrebare asupra valabilitatii in instanta a acestor reclamatii. Am aflat de pe internet despre posibilitatea trimiterii prin fax sau prin notificare prin executor judecatoresc, insa nu-mi este clar daca aceste metode sunt mai potrivite. Scopul meu este de a-mi construi un dosar solid.
A mai fost cineva in acesta situatie si mi-ar putea da un sfat?
Multumesc foarte mult pentru ajutor.