Desigur ca am verificat, ce si am mentionat in intrebarea mea. Contractele incheiate in momentul ridicarii produsului din showroom-ul, nu fac obiectul O.U.G 34/2014. Doar ca este un moment - nu merge vorba ca doresc sa returnez produsul care nu ma aranjeaza, dar doresc sa primesc de fapt produsul pentru care am platit.
La moment sunt bazat in Chisinau. Am procurat online un aparat foto + lentila intr-un magazin din Bucuresti si am rugat prietenul ce locuieste acolo sa-l ridice din showroom, ce si a facut cu succes. Urmatoare zi a venit in Chisinau si am descoperit faptul ca produsul mentionat in factura nu corespunde produsului eliberat (lentila este diferita). In acelasi timp codul EAN din factura (codul de bare albe si negre pus de producator pe cutie) corespunde celui de pe cutie eliberata. Este evident ca magazinul a comis greseala la etapa adaugarii produsului pe site (codul produsului de pe site si codul EAN au fost incurcate cu cele de la un produs asemanator). In acelasi timp conform legii NU pot pretinde la returnare, deoarece contractul a fost semnat in spatiul comercial al magazinului. Dar totusi situatie este una tare urita din partea magazinului si doresc sa cunosc - exista vreo sansa de a revendica drepturile sale de consumator sau nu?