avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 411 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Produs eliberat in showroom nu corespunde facturii
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Produs eliberat in showroom nu corespunde facturii

La moment sunt bazat in Chisinau. Am procurat online un aparat foto + lentila intr-un magazin din Bucuresti si am rugat prietenul ce locuieste acolo sa-l ridice din showroom, ce si a facut cu succes. Urmatoare zi a venit in Chisinau si am descoperit faptul ca produsul mentionat in factura nu corespunde produsului eliberat (lentila este diferita). In acelasi timp codul EAN din factura (codul de bare albe si negre pus de producator pe cutie) corespunde celui de pe cutie eliberata. Este evident ca magazinul a comis greseala la etapa adaugarii produsului pe site (codul produsului de pe site si codul EAN au fost incurcate cu cele de la un produs asemanator). In acelasi timp conform legii NU pot pretinde la returnare, deoarece contractul a fost semnat in spatiul comercial al magazinului. Dar totusi situatie este una tare urita din partea magazinului si doresc sa cunosc - exista vreo sansa de a revendica drepturile sale de consumator sau nu?
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 14:47, 5 Ianuarie 2019
Verificati la magazin, pe site, care e politica lor de retur.
Desigur ca am verificat, ce si am mentionat in intrebarea mea. Contractele incheiate in momentul ridicarii produsului din showroom-ul, nu fac obiectul O.U.G 34/2014. Doar ca este un moment - nu merge vorba ca doresc sa returnez produsul care nu ma aranjeaza, dar doresc sa primesc de fapt produsul pentru care am platit.
separat de oug care va da dreptul de retragere, unele companii au o politica de retur ca de ex

Ai cumpărat simplu, returnezi simplu



Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna gratuit în 30 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării, beneficiu valabil pentru produsele vandute si expediate de X. Fie trimiți formularul de retur până cel târziu în a 30-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării, fie duci produsul într-un showroom X.



Serviciul Retur gratuit in 30 de zile nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retragere in 14 zile pentru comert la distanta.



Detalii despre dreptul la retragere:



Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:


La dvs iteleg ca nu e vb sa va satisafaca sau nu produsul, ci ati comandat ceva si ati primit altceva.

codul produsului de pe site si codul EAN au fost incurcate cu cele de la un produs asemanator
Discutati intai la serviciul clienti.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Returnare produse achizitionate online MonicaA MonicaA Buna ziua, Va rog sa ma ajutati cu un raspuns in urmatoarea situatie: Am achitionat online o tigara electronica hibrid(este un dispozitiv electronic care ... (vezi toată discuția)
Cost retur produs neconform Lena_b Lena_b Buna ziua, am comandat un dulap de pe siteul unui magazin online. Produsul mi-a fost livrat cu intarziere si, in plus, nu corespunde cu imaginea prezentata pe ... (vezi toată discuția)
Urgent doresc un raspuns! am cumparat o cutie de nurofen forte ... Andreea Vogue Andreea Vogue Urgent doresc un raspuns! Am cumparat o cutie de nurofen forte de la o farmacie, dar mam razgandit si doresc sa returnez cutia de nurofen forte din motive ... (vezi toată discuția)