Buna ziua, am comandat un dulap de pe siteul unui magazin online. Produsul mi-a fost livrat cu intarziere si, in plus, nu corespunde cu imaginea prezentata pe site. Angajatii magazinului mi-au confirmat telefonic, dupa nenumarate insistente,ca imaginea era a unui alt produs (care nu a existat niciodata in stocul lor) si ca eroarea le apartine. Am cerut returnarea produsului pe cheltuiala lor, nefiind dispusa sa suport costul mare de transport, lucru pe care l-au acceptat telefonic, dar nu si in scris.Totusi, de fiecare data cand ii sun si intreb cand va fi organizat returul,imi sunt invocate diferite scuze,care nu sunt decat o metoda de a trage de timp. Legat de retur, pe site scrie "Consumatorul trebuie sa suporte costul privind serviciul de curierat aferent returnarii produselor in caz de retragere, de asemenea si costurile suplimentare", insa aceasta retragere nu se refera la un produs neconform.
Intrebarile mele sunt: ce alte demersuri pot face, avand in vedere ca nu se doreste o rezolvare amiabila? O reclamatie la ANPC/ reclamatie trimisa in scris (cu confirmare de primire) catre magazin ar ajuta sau trebuie sa ma adresez unui avocat?
Va multumesc.
pentru ANPC va trebuie oricum o dovada ca ati incercat sa rezolvati amiabil situatia. inregistrati o convorbire, de exemplu.
cred ca e vorba de o firma mica, fiindca cele mari nu se incurca cu un dulap.
daca pagina web cu dulapul nu a fost inca schimbata, o puteti stoca in PC si folosi ulterior.
in general,pentru firmele mai mici, reclamatiile la ANPC sunt eficiente. ca sa vedeti cat de mare e firma, verificati-i istoricul la ANAF. e o informatie publica.
si o notificare trimisa prin avocat poate fi utila.
Reclamatie
ghehazi
Vreau sa trimit o reclamație pentru că nu.am primit factura fiscala pentru un bun cumpărat online.Eu stau in Suceava iar produsul a venit din Arges.Unde ... (vezi toată discuția)