Bună ziua. Va rog sa ma ajutați. Dacă am comandat un produs online de pe Souqeshop, iar produsul a venit deteriorat sunt obligata sa plătesc returul? Vreau sa returnez, doar ca ei ma obliga sa plătesc returul care e aproape cât valoarea produsului. Ce pot face? Va mulțumesc mult
adriandimitriu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
daca produsul este deteriorat, reclamați acest lucru, iar ei trebuie sa trimită curierul sa ridice produsul pentru reparare. aceasta este prima opțiune in situația in care produsul primit este neconform
Eu am gasit acest enunt in Conditiile de garantie...
In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional, produsele care nu respecta termenii si conditiile de acordare a garantiei), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).
Nu scrie nimic de faptul ca trebuie sa platiti dvs. costul trimiterii produsului in cazul in care l-ati primit defect...
Eu zic sa-i anuntati ca o sa faceti plangere la ANPC daca nu trimit curierul sa ridice produsul trimis de ei defect..
Am patit si eu la fel cu niste Boxe JRH tot de la SouqeShop de pe data de 6 Iulie 2022 pana azi pe 29 iulie 2022 ma-u amanat zi de zi " Nu mai avem pe Stoc ! Va rugam sa mai asteptati putin, daca Boxele sunt defecte vi le vom schimba !!!" Si astept de pe 6 Iulie 2022 Nu mi -au schimbat nimic !!! M-au amanat sa treaca cele 14 zile de retur, ca sa poata sa imi zica ulterior " Daca nu va convine trimiteti boxele retur si lasti-ne un numar de cont bancar pentru a va returna banii " la Sfantul Asteapta !!!! Cred ca trebuia sa merg la ANPC sau o Reclamatie Online pe Site ! Mentionez ca Produsul NU a fost insotit de Certificatul de garantie !!!
adriandimitriu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
produsul este defect?
legislatia spune ca ordinea este:
1. reparare pentru aducerea la conformitate;
2. inlocuire;
3. returnare plata efectuata.
reclamati la ANPC