avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 398 soluții astăzi

Conferință avocatnet.ro: Avalanșă de modificări în Codul muncii - analize și detalieri. Tot ce trebuie să știe angajatorii pentru conformare la noua legislație. Rezervă loc și participă → 

Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Bună ziua. Va rog sa ma ajutați. Dacă am comandat ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Bună ziua. Va rog sa ma ajutați. Dacă am comandat un produs ...

Bună ziua. Va rog sa ma ajutați. Dacă am comandat un produs online de pe Souqeshop, iar produsul a venit deteriorat sunt obligata sa plătesc returul? Vreau sa returnez, doar ca ei ma obliga sa plătesc returul care e aproape cât valoarea produsului. Ce pot face? Va mulțumesc mult
Cel mai recent răspuns: BV73 , utilizator 09:17, 1 August 2022
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
daca produsul este deteriorat, reclamați acest lucru, iar ei trebuie sa trimită curierul sa ridice produsul pentru reparare. aceasta este prima opțiune in situația in care produsul primit este neconform
Am făcut asta deja, doar ca ei spun ca trebuie sa fac eu comanda la curier și sa plătesc eu taxele de retur.
Eu am gasit acest enunt in Conditiile de garantie...

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional, produsele care nu respecta termenii si conditiile de acordare a garantiei), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).

Nu scrie nimic de faptul ca trebuie sa platiti dvs. costul trimiterii produsului in cazul in care l-ati primit defect...

Eu zic sa-i anuntati ca o sa faceti plangere la ANPC daca nu trimit curierul sa ridice produsul trimis de ei defect..
Ultima modificare: Joi, 10 Februarie 2022
Ionut.ion, utilizator
Am patit si eu la fel cu niste Boxe JRH tot de la SouqeShop de pe data de 6 Iulie 2022 pana azi pe 29 iulie 2022 ma-u amanat zi de zi " Nu mai avem pe Stoc ! Va rugam sa mai asteptati putin, daca Boxele sunt defecte vi le vom schimba !!!" Si astept de pe 6 Iulie 2022 Nu mi -au schimbat nimic !!! M-au amanat sa treaca cele 14 zile de retur, ca sa poata sa imi zica ulterior " Daca nu va convine trimiteti boxele retur si lasti-ne un numar de cont bancar pentru a va returna banii " la Sfantul Asteapta !!!! Cred ca trebuia sa merg la ANPC sau o Reclamatie Online pe Site ! Mentionez ca Produsul NU a fost insotit de Certificatul de garantie !!!
Ultima modificare: Vineri, 29 Iulie 2022
BV73, utilizator
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
produsul este defect?
legislatia spune ca ordinea este:
1. reparare pentru aducerea la conformitate;
2. inlocuire;
3. returnare plata efectuata.
reclamati la ANPC

Alte discuții în legătură

Buna ziua ! am comandat de la souqeshop doua boxe jrh dp-284 ... BV73 BV73 Buna Ziua ! Am comandat de la SouqeShop doua boxe jrh dp-284 si am constatat la functionare doua defecte o boxa usor crapata la difuzor si cealalta defect la ... (vezi toată discuția)
Produs cumparat online defect sod54321 sod54321 Am cumparat online un notebook ASUS de la Domo. A functionat 2 ore si apoi s-a oprit brusc. Am sesizat defectiunea in aceiasi zi, 7.01.2015 (seara la 9:03), ... (vezi toată discuția)
Refuz returnare produs defect achizitionat online Florina Dinca Florina Dinca Pe data de 17 septembrie, am plasat si platit o comanda online pe CEL.ro pentru un laptop, cu ridicare personala din showroom pentru ca urma sa plec din tara ... (vezi toată discuția)