avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 825 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Inlocuire produs cumparat gresit
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Inlocuire produs cumparat gresit

Buna ziua. Am comandat online un telefon mobil de la o firma din Bucuresti si m-am dus sa-l ridic personal de la ei de la sediu. Cand am ajuns acasa, mi-am dat seama ca am comandat gresit produsul (era vorba de 2 cifre diferite intre modele si de asta am fost derutat) si ca nu are diferite functii esentiale.
Am sunat la ei, mi-au recomandat sa completez formularul de pe site si sa astept sa ma contacteze. In prealabil mi s-a spus ca nu am nicio sansa deoarece puteam sa vad in momentul cand am ridicat produsul ca nu este ceea ce doream, ca ei le aduc la comanda (nu le au pe stoc). Precizez ca telefonul doar l-am pornit, verificat functii si l-am oprit, deci este intact. Recunosc ca este vina mea dar am sanse de castig, deoarece, in cazul unui refuz vreau sa ma adresez ANPC-ului?
Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 07:27, 23 Mai 2014
Nu aveti exact din motivele pe care le-ati scris: l-ati ridicat din magazin, deci nu este cumparatura online + este exact ce ati comandat.
Mai mergeti pe la magazin si vorbiti frumos, frumos, cat puteti dumneavoastra de frumos :)
L-ati si desigilat, asta e inca o problema.
E dreptul dvs sa va adresati cu o reclamatie la ANPC, nu stiu cu ce sanse.
uitati-va pe site-ul lor la conditiile de retur.


nu stiu daca exista o lege sau nu dar, de exemplu, chiar acum 2 zile, un coleg de-al meu a cumparat de la un mare magazin online (tot comandate online si ridicate din magazin) niste boxe auto de marime mai mica si le-a schimbat fara nicio problema cu altele mai mari, platind diferenta, desi nu i s-a impus sa cumpere altceva, si nu a fost intrebat de ce face returul. Sa nu mai zic ca produsul fusese desfacut, chiar si rupta punga cu cablurile (facuse proba la ele).
Nu exista o lege obligativitate in acest sens, tine de politica firmei.
Si eu am cumparat o masina de spalat la promotie, o aveau in vitrin in magazin, sus la prezentare era alt model, omul n-a inteles ce vroiam, am platit, mi-a adus-o acasa si abia atunci mi-am dat seama ca pe factura am alt produs, au venit in alta zi, mi-a luat masina si mi-au adus ce vroiam si nu mi-a cerut bani nici pe transport. Masina n-o desigilasem
Alt ex cu alta firma, am luat un monitor si in casa montat deja, mi s-a parut prea mic si m-am dus si l-am schimbat.
Asta va zic, depinde cum intelege firma sa rezolve aceste probleme, uitati-va pe site si vedeti in ce conditii puteti returna.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Produs cumparat online defect sod54321 sod54321 Am cumparat online un notebook ASUS de la Domo. A functionat 2 ore si apoi s-a oprit brusc. Am sesizat defectiunea in aceiasi zi, 7.01.2015 (seara la 9:03), ... (vezi toată discuția)
Cost retur produs neconform Lena_b Lena_b Buna ziua, am comandat un dulap de pe siteul unui magazin online. Produsul mi-a fost livrat cu intarziere si, in plus, nu corespunde cu imaginea prezentata pe ... (vezi toată discuția)
Comanda facuta online cu ridicare din magazin Srb Srb Am urmatoarea situatie Am dat o comanda pe site dar cu ridicare personala din magazin In magazin am cerut sa fie desigilat (produsul electronic) pentru ... (vezi toată discuția)