Am urmatoarea situatie
Am dat o comanda pe site dar cu ridicare personala din magazin
In magazin am cerut sa fie desigilat (produsul electronic) pentru verificare sa nu fie lovit sau zgariat
Moment in care vanzatorul mi-a spus ca daca il desigilam nu mai beneficiez de cele 14 zile de retur in caz ca nu sunt multumit de produs
Sau, la fel, daca are urme de uzura (lovituri,zgarieturi) si cer sa imi aduca altul,seria produsului se modifica si iarasi daca nu voi fi multumit de produs nu mai pot sa il returnez in caz ca are probleme
Are dreptate?
In momentul de fata vreau sa il returnez dupa 3 zile pt ca are probleme de functionare si nu vreau sa fie reparat. Ci inlocuit sau banii returnati. Mai pot din moment ce am ridicat produsul din magazin plus desigilare si schimbare?
Practic, nu l-ați mai cumpărat în line și nu aveți drept de retur, va trebui sa va folosiți de garanție, asa ca doar dacă nu va putea fi reparat, va vor da banii înapoi.
Încercați sa urmați întâi procedura de retur, poate va reușește, dar ar putea sa nu vi-l primească pt ca nu mai poate fi vb de cumpărături la distanta.