@latka
1. Mentionati ca nici eu nu sunt indreptatit...asta inseamna prin extrapolare ca nimeni nu este indreptatit sa il foloseasca.
2. Articolul mentionat de dvs. face referire la folosinta exclusiva. Eu nu doresc exclusivitate la spatiul comun ci doar access impartit in mod egal cu ceilalti locatari.
3. Eu sunt dispus sa platesc si chirie si sa fac si contract....dar pana acolo este cale lunga. Daca locatarul care ocupa spatiul nu vrea sa il elibereze, pot face eu orice contract cu asociatia. Cine face enforcement la contract? Trebuie sa il dau in judecata, sa chem politia?
Ce se intampla in cazul in care asociatia nu ia atitudine( am facut cerere scrisa) sau in cazul in care locatarul care ocupa exclusiv spatiul refuza sa faca vreo scrimbare la insistentele asociatiei.
Cui ma adresez in acest caz? Politiei?
1. Am cumparat un apartament intr-un bloc cu 10 etaje.
2. Fiecare etaj are un spatiu de depozitare( fosta ghena de gunoi)
3. Din pacate un vecin de pe palierul meu a monopolizat spatiul si refuza sa il imparta. A refuzat sa dea cheie iar spatiul este plin de "gunoaie" aduna dupa cum zice el de peste 20 de ani.
4. Am discutat si cu asociatia de proprietari dar asociatia are o atitudine pasiva.....in mai mult de 3 luni nu s-a facut nici un progres.
Cui pot sa ma adresez pentru o solutionare si in baza carei legi si articol imi pot baza plangerea?
Care ar fi pasii care trebuie urmati?
Sunt interesat de cadrul legislativ in care poate fi organizat un "concurs" ?
Am pus concurs intre ghilimele din mai multe motive:
Noi vindem produse( digitale sau fizice) cu un cod asociat, pt o tombola cu înscriere online, similar cu campaniile Coca Cola. Codul reprezinta biletul de inscriere.
Castigatorul nu este desemnat prin tragere la sorti. Concurentul participa la un joc care implica un anumit nivel de competente.
Intrebari:
1.Este considerat joc de noroc ce necesita aviz onjn sau e considerat doar campanie de marketing?
2.Cine are competenta sa determine daca este joc de noroc si in baza carui cadru legislativ? ( In afara de ONJN mai exista si alte institutii care trebuie considerate)
2. Pentru campaniile in care inscrierea se face doar in urma unei achizitii de produs( asemenea Coca-Cola) este nevoie de avizul ONJN? Ce implica obtinera avizului?
3. In ce conditii poate ONJN stopa campania?
4. Exista vreo restrictie in privinta valorii premiului raportata la costul produsului?
5. Daca "jocul" este unul in care eliminam complet factorul de noroc si tine doar de competenta jucatorului, mai este nevoie de implicarea ONJN?