Pai mai oameni buni, cine va obliga sa pastrati un asa administrator?! Mai ales ca inteleg ca sunteti majoritatea proprietarilor nemultumiti de el... Convocati o adunare generala si luati decizia inlocuirii lui cu un altul, pe care eventual sa il gasiti pana atunci. Ce dat in judecata, ce pierderi de bani in instanta? Schimbati raul de la radacina!!! Succes!
Va multumesc foarte mult!
Luni este fixata sedinta, tinti-ne pumnii, "securistii" sunt foarte incapatanati si siguri pe ei...
Marea lor problema este ca nu se comporta ca niste simplii angajati, ci ca niste "tatuci", de aceea nu se asteapta sa aiba de a face cu asa o opozitie...
Cea de-a doua varianta mi se pare mai accesibila. Care ar fi modalitatea sau pasii care trebuiesc urmati pentru retragerea din asociatia existenta? In conditiile in care cei de la cealalta scara nu vor asta, nu vor veni nici la sedinta in care se va hotari acest lucru, sau se poate hotari la cea de-a doua sedinta, ce care se face dupa o saptamana in cazul in care nu se intruneste cvorum?
Pe de alta parte, cealalta intrebare a mea era legata si de modalitatea "concedierii" actualei echipe manageriale. Aceasta are o groaza de lucruri de ascuns, avem in vedere chemarea unui control din partea primariei sectorului. Cine poate sa cheme aceasta echipa de control, orice proprietar sau este si aici o regula de genul "jumatate plus unu"?
Cu tot respectul, insa se poate infiinta o asociatie la o adresa la care deja exista deja una (chiar daca nu doar pe scara respectiva)? In sensul ca nu va trebui sa facem o sedinta de dizolvare a asociatiei existente si mai apoi sa infiintam cele doua asociatii rezultate? Mi se pare ca punem caruta inaintea cailor daca infiintam o asociatie inainte sa o dizolvam pe cea existenta...
Trebuie sa infiintam o asociatie noua? Cred ca nu s-a inteles, deja exista o asociatie care se cere impartita practic in doua, nu ma pricep, insa de infiintarea unei asociatii noi nu cred ca poate fi vorba atata timp cat locatarii din blocul nostru apartin inca unei asociatii legal constituite...
Asociatia noastra de proprietari este formata din locatarii a 2 scari de bloc (80 de apartamente).
Majoritatea locatarilor de pe scara noastra doresc sa se desparta de ceilalti. Pentru asta este nevoie de convocarea unei sedinte a asociatiei. Coroborat cu asta, trebuie numit alt presedinte (fostul presedinte a decedat in decembrie).Pe de alta parte noi nu suntem deloc multumiti de prestatiile adm si vice-ului, pentru simplul motiv ca, desi asociatia are un spatiu inchiriat la o firma, respectivii bani nu se vad deloc in investitii. Am hotarat asadar sa hotaram convocarea unei sedinte (lucru cu care adm si vicele nu sunt de acord, pretinzand ca e ilegala si ca nu vor participa la ea). Locatarii de la cealalta scara nu au nici un interes sa participe la sedinta, ei profita de fondurile provenite din inchiriere pentru diferite investitii in modernizare.
As dori sa stiu:
1. Se poate convoca in mod LEGAL o sedinta in care sa fie destituita aceasta conducere care justifica cu greu niste fonduri?
2. Care este perioada de timp LEGALE in care trebuie sa se convoace o sedinta pentru numirea unui nou presedinte?