In 6 februarie am primit si eu o amenda de 50RON, cu eliberarea unui card de Suprataxa cu aceeasi valoare.
Situatia este usor complicata, deja sesizata la STB din 8 ianuarie 2019 - abonament incarcat online, reincarcare ne-ajunsa la validatoare - desi in contul online si pe cardul cu care s-a platit tranzactia exista. Primul raspuns STB - 28 ianuarie, s-au solicitat din nou aceleasi documente pe care le trimisesem initial. Le-am furnizat si nu am primit niciun raspuns pana la data amenzii. Agentul din teren a considerat ca trebuie sa continui sa platesc abonamente, chiar daca cei 50 RON platiti si nefolositi au disparut fara urma, ca imi va da STB banii...la un moment dat. Ceea ce mie mi se pare inadmisibil.
Trebuia sa ajung la munca asadar am platit, dar acum gandindu-ma poate era mai bine sa-i cer intocmirea unui proces verbal pe care apoi sa-l pot contesta.
Am facut o reclamatie scrisa pe formularul de reclamatii de pe site-ul STB, si am trimis o noua cerere de actualizare a statutului reclamatiei initiale.
Care ar fi optiunile mele mai departe?
Nu suma este importanta neaparat - cei 100RON - cat problemele pe care scoate la iveala in muntele de birocratie STB.