Multumesc pentru raspuns , iar rezolvarea asa cum a vad si eu este instanta .. ..dar din moment ce produsul(respectiv tabla )a fost utilizat in procesul de prodctie mai departe si nu au fost semnalate defecte sau orice alte nereguli privind calitatea materialului ...fara o sesizare scrisa sau prin orice alt mod de comunicare ..semnat sau stampilat .....doar dupa 1 an de zile se trezeste ca nu corespunde calitativ marfa mi se pare o magarie ..dar asta e..oameni si oameni ...iar la intrebarea ca de ce nu retunrnati marfa inapoi ..raspunsul a fost ca nu o mai avem ...de aici concluziile se trag singure ....o zi buna va doresc
Spuneti-mi va rog , un client care a cumparat marfa acum 1 ani de la mine si are o restanta de 10000 de ron rest de plata imi justifica neplata restantei cu faptul ca marfa de acum 1 an (folosit deja in procesul tehnologic) este necorespunzator calitativ si de fapt eu am suplimentat nejustificativ comanda de marfa, intrebarea mea este care lege reglementeaza calitatea materialului, restante si termenele in care un cumparator poate contesta calitatea materialului si in ce conditii