Detin o firma de vânzări tamplarie. Am furnizat unui client persoana fizica produse in 2 transe. Pentru prima transa am încheiat un contract de prestari servicii si banii au fost incasati.
Pentru a doua transa de produse nu s-a mai semnat un contract, mergand pe încredere si vazand ca colaborarea a decurs bine, s-au livrat si montat produsele din a doua transa. Dupa executia lucrrarii, in august 2021 clientul ne-a tot invocat fel si fel de motive de ordin personal, fara a mai efectua plata. Mentionez ca produsele furnizate sunt produse atipice, avem dimensiunile exacte, tablouri de tamplarie, facturi de la fabrica. Avem un sold de 27000 lei. Ce pot face? Putem actiona in instanță?
Multumesc,
Am un loc de munca la care vreau sa renunt in curand datorita suprasolicitarii si programului de lucru , program care nu se incadreaza deloc in normele legale. Se muncesc 12 zile consecutiv, dupa 12 ore de munca nu se respecta perioada de repaus de 24 ore , conform legislatiei, ba din contra vin alte 12 ore, iar apoi inca 5 zile cu 6,5 ore. Sarbatorile legale nu se respecta , desi nu se incadreaza in niciuna din categoriile scutite de lege , alimentatie publica sau servicii sanatate, productie.
Ce ma sfatuiti sa fac? Pot depune plangere in instanta pentru aceste nereguli?