Detin o firma de vânzări tamplarie. Am furnizat unui client persoana fizica produse in 2 transe. Pentru prima transa am încheiat un contract de prestari servicii si banii au fost incasati.
Pentru a doua transa de produse nu s-a mai semnat un contract, mergand pe încredere si vazand ca colaborarea a decurs bine, s-au livrat si montat produsele din a doua transa. Dupa executia lucrrarii, in august 2021 clientul ne-a tot invocat fel si fel de motive de ordin personal, fara a mai efectua plata. Mentionez ca produsele furnizate sunt produse atipice, avem dimensiunile exacte, tablouri de tamplarie, facturi de la fabrica. Avem un sold de 27000 lei. Ce pot face? Putem actiona in instanță?
Multumesc,
Il puteti da in judecata doar in baza facturii, doar ca lucrurile sunt mai complicate decat in cazul incare ati fi avut contract.
Luati legatura cu un avocat, nu va descurcati singur fara sprijin de specialitate.
Cheltuielile pe care le veti face cu procesul le veti recupera pe calea cheltuielilor de judecata.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.