avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 407 soluții astăzi
Forum Activitate raluca.nutu

Activitate raluca.nutu

Am inteles, asa a fost si sugestia mea sa clarificam in instanta, insa fiind mare suma este posibil ca proprietarul sa recurga la cererea deschiderii procedurii de insolventa , lucru care ne-ar afecta enorm in relatia cu bancile creditoare si furnizorii , mai ales in contextul economic actual.
Multumesc pentru raspuns!
Buna ziua! Rog opinii!
S-a încheiat un contract de închiriere spatiu punct lucru, între 2 societăți, cu clauze care prevăd ca plata chiriei se face la 5 zile de la primirea facturii si ca factura se emite pana pe data de 20 a lunii.

In urma unei perioade contractuale de 10 luni in care au fost intr-adevăr unele întârzieri generate majoritar de faptul ca facturile se predau la punctul de lucru fără a fi Comunicate și la sediu sau prin email, nu s-au făcut somații, notificări, și nu s-a solicitat plata penalităților de întârziere după fiecare întârziere. După ce am solicitat sa reziliem contractul de închiriere Înainte de termen, proprietarul a emis factura de penalități aferenta tuturor facturilor emise, penalități calculate luând in considerare ca data a comunicării data emiterii facturii, și au trimis-o pe curier iar noi nu am refuzat-o deoarece trebuia sa eliberam spațiul iar refuzul ei putea genera tensiuni și impedimente in acest sens in contextul in care rezilierea amiabila din motivul ca dotările spatiului vechi/deteriorate, care nu s-au putut constata la preluarea spațiului ne împiedicau desfășurarea activității , au fost refuzate complet.

Menționez ca la predarea facturilor, se solicita semnătura și stampila de primire fără a nota informații despre data comunicării sau fără a avea un număr de ieșire din firma lor(pe documente nu apare) și fără a avea noi vreun număr de intrare in firma a documentului la data primirii.

Am dori sa contestam in instanța factura pentru ca este imensa și pentru ca deși suntem bine intenționați și am plati ce este corect, nici măcar noi nu putem stabili concret care sunt penalitatile pe buna dreptate datorate deoarece nu putem determina care este data primirii facturii.

Menționez ca in contract mai este stipulat :
4.8.Notificari și comunicări
Toate notificarile si comunicarile cerute sau permise a se face sub prezentul
Contract vor fi considerate ca fiind facute daca au fost comunicate la sediul partii înscris In acest contract sau daca au fost facute prin once mijloc care permite sa se faca dovada primirii de catre partea careia ii este adresata notificarea sau comunicarea. In acest sens, daca una dintre parti își modifica sediul social va trebui sa notifice celeilalte parti modificarea sediului.
Atunci cand o notificare se inmaneaza, ea se considera primita in ziua primirii
(atunci cand este vorba de o zi lucratoare) sau prima zi lucratoare urmatoare zileI înmânării (dacă a fost primita intr-o zi nelucratoare); atunci cand este vorba de o scrisoarerecomandata cu confirmarede primire,aceasta notificare se considera primita la data inscrisa pe confirmarea de primire; daca este vorba de o notificare transmisa
prin fax e-mail, ea se considera primita in ziua transmisiei (daca s-a transmis intr-o zi lucratoare)sau prima zi lucratoare succesiva transmisiei(daca transmisia s-a efectuat intr-o zi nelucrătoare ).

Acestea fiind notate cum poate face dovada comunicării facturii? Sunt șanse de câștig?