Adrian Dimitriu a scris:
serviciul de asamblare a fost facturat tot de firma care a vandut mobila?
readucerea la conformitate se face in ordinea: reparatie, inlocuire, returnarea contravalorii.
este posibil sa incerce reparatia, nu puteti obiecta.
practic: daca ati asteptat 3 luni sa va vina coltarul, e putin probabil ca au unul identic pe stoc. daca vreti produsul, probabil ca va trebui sa asteptati ceva vreme. daca vreti sa va ramburseze contravaloarea si furnizorul e reticent, singura cale e instanta.
evident ca puteti sesiza ANPC, insa dupa termenul legal si trebuie sa faceti dovada ca ati incercat o conciliere.
ANPC ii poate amenda sau inchide temporar, dar nu-i poate forta sa va restituie banii.
Serviciul de transport a fost achitat pe factura,cel de asamblare nu...dat fiind faptul ca au sunat ca ajung cu produsul în 2 ore sI nu fost anunțat din timp,am discutat cu persoanele respective și contra unei sume au făcut asamblarea. Corpul a fost asamblat din 2 părți,practic decar au atașat 2 părți metalice doar decorative.defectul care îl are ar însemna dezasamblarea de tapițerie și tot ce tine de sistem de prindere..Ăsta ar însemna din start un produs la,,Mana a doua,,
As dori sa știu în cât timp ar trebui sa mi se dea un raspuns,o rezolvare...sa nu aștept pana la Sfântul asteapta