Vă mulțumesc pentru răspuns. Îmi puteți vă rog enumera cele trei variante. Dacă este posibil, vă rog să postati și curicula legislativă care este folosită pentru a reglemeta aceste aspecte ale contorizării.
Eu am mai găsit între timp: "HOTARIRE 41 din 14/02/2002
PRIVIND CONTORIZAREA CONSUMURILOR DE APA RECE, APA CALDA MENAJERA SI CALDURA LA APARTAMENTELE DIN CADRUL ASOCIATIILOR DE LOCATARI/ ASOCIATIILOR DE PROPRIETARI DIN MUNICIPIUL BUCURESTI
EMITENT : C.G.M.B."
Însă nu știu dacă mai este valabilă.
Bună ziua,
Știu că s-au mai discutat subiecte referitoare la contorizare apei la asociaiile de proprietari, dar ce am gasit eu erau discuții punctuale pe diverse situații.
Vă rog să mă ajutați cu un răspuns la:
1) Care este legislația pe baza căreia se contorizeză apa la asociațiile de proprietari (în afară de legea 241/2006 reactualizată de 224/2015, nu am gasit altceva, dar acestea nu acoperă total subiectul);
2) Caz concret: în asociatia nostră unde 99% din proprietari sunt contorizați cu contoare obișnuite, se constată lunar diferențe majore într consumul facturat de RADET/Apa Nova. după ce s-au introdus controale la apometre aceste diferențe au scăzut, dar există în continuare, ceea ce însemnă că unii proprietari "păcălesc" sistemul de contorizare.
Intrebare:
2.1) cum obligăm la respectarea legii, respectiv de a se monta apometre noi (cele existente au peste 10 ani vechime) și cum determinăm un proprietar necontorizat să-și instaleze apometre?
2.2) cum ar trebui procedat când, în ciuda contorizării constatăm diferențe și unii proprietari, deși au probleme evidente cu contoarele, refuză să accepte schimbare cu unele noi și contesă în principiu orice consum imputat pe diverse motive, unele puerile?
2.3) cum ar trebui să arate secțiunea Contorizare din regulamentul imobilulu astfel încât să nu mai lase loc de interpretări în privința consumurilor de apă, dar și a situațiilor de conflict pe consumuri?