cum as putea sa-mi recuperez contravaloarea unui produs (filtru automat de cafea) achizitionat de la o firma de pe internet (CEL.RO) si returnat ulterior in baza art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014 (Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.). Produsul a fost trimis la 3 zile de la achizitionare, firma respectiva a primit produsul, l-a receptionat dar refuza sa-mi returneze contravaloarea produsului respectiv. in mod normal, in termen de 14 zile calendaristice de la aprobarea cererii de retur firma respectiva trebuia sa-mi restituie contravaloarea produsului, fapt ce nu s-a intamplat. mentionez faptul ca au trecut deja peste 22 de zile de asteptare. in tot acest timp i-am bombardar cu emailuri si reclamatii la ei pe site dar pur si simplu refuza sa-mi returneze banii. specific faptul ca am facut si o plangere online la protectia consumatorului dar fara a primi vreun raspuns, cum as putea sa rezolv aceasta problema din punct de vedere juridic?