cum as putea sa-mi recuperez contravaloarea unui produs (filtru automat de cafea) achizitionat de la o firma de pe internet (CEL.RO) si returnat ulterior in baza art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014 (Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.). Produsul a fost trimis la 3 zile de la achizitionare, firma respectiva a primit produsul, l-a receptionat dar refuza sa-mi returneze contravaloarea produsului respectiv. in mod normal, in termen de 14 zile calendaristice de la aprobarea cererii de retur firma respectiva trebuia sa-mi restituie contravaloarea produsului, fapt ce nu s-a intamplat. mentionez faptul ca au trecut deja peste 22 de zile de asteptare. in tot acest timp i-am bombardar cu emailuri si reclamatii la ei pe site dar pur si simplu refuza sa-mi returneze banii. specific faptul ca am facut si o plangere online la protectia consumatorului dar fara a primi vreun raspuns, cum as putea sa rezolv aceasta problema din punct de vedere juridic?
puteți să îi chemați în judecată.
mai puteți, de asemenea, să le trimiteți o notificare printr-un avocat.
în majoritatea cazurilor, se dovedesc eficiente.
dar ca să recuperați cheltuielile făcute cu avocatul, cel mai probabil tot va trebui să vă judecați.
Dvs. știți ce demersuri se justifică financiar în raport de valoarea pagubei.
aveți dovada că au primit produsul?
aveți orice fel de răspuns la solicitarea de retur?