avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 266 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Returnare produse achizitionate on-line
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Returnare produse achizitionate on-line

In cazul unui retur de produs achizitionat on-line exista obligatia legala a vanzatorului sa achite pe loc prin ramburs contravaloarea produsului returnat fara sa mai astepte cele 14 zile prevazute in OUG39/2014?
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 08:55, 14 Februarie 2016
:duh:
Nuuu...! Ce intelegeti prin ''pe loc''?
OUG 34/2014) spune 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract, cu conditia ca produsele sa fi fost deja returnate sau consumatorul sa poata dovedi ca le-a trimis in perioada de 14 zile cat avea la dispozitie pentru retur.

Cititi art. 13 daca intrebati ca si comerciant, nu in calitate de client:
[ link extern ]
Si apoi cititi-o toata, pe indelete.



Intreb ca si comerciant, am citit-o si rascitit-o, asa am inteles si eu, dar, din pacate, ANPC sustine cu totul altceva... s-au legat de alin. 2 al art. 13. A fost vorba de o vanzare on-line, coletul a plecat prin posta cu plata ramburs si au sustinut sus si tare ca trebuia sa accept returul in acelasi SISTEM DE PLATA folosit la tranzactia initiala, adica ramburs, si trebuia sa il accept si daca clientul a folosit alta metoda de transport, respectiv o firma de curierat, listata intr-adevar pe site ca si varianta de transport.
Nu stiam in ce calitate ati intrebat si ce inseamna ''pe loc'', am crezut ca sunteti client.

Au dreptate cei de la ANPC. Din momentul in care sunteti anuntata de un retur pregatiti si banii, cand vine curierul trebuie sa-i predati si in plus sa-l si platiti pentru ca-i duce.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cine plateste transportul in cazul retragerii din contract? Vladimir1_83 Vladimir1_83 Exemplu: S-a achizitionat o pereche de pantofi de la un magazin on-line. Clientul a platit curierului valoarea pantofilor + serviciile de curierat. In ... (vezi toată discuția)
Retur refuzat din cauza termenului de 14 zile keenox keenox Am o problema cu un comerciant care nu mi-a acceptat un retur. Produsul a fost primit in data de 25.07.2024 si am notificat comerciantul in data de 09.08.2024, ... (vezi toată discuția)
Pot comerciantii online sa nu returneze costul transportului ... catalingeangos catalingeangos Am achizitionat un produs online care a costat 849 lei, iar pe site scrie transport gratuit. Cand am primit factura, scrie 849 lei pret produs, +30 lei ... (vezi toată discuția)