Intrebarea mea suna in felul urmator:
Fiind unic asociat la un SRL de prestari servicii online (in forma electronica, online marketing, programare si design web) si am nevoie de inca o persoana (programator, designer etc) la finalizarea unui proiect care necesita sa spunem 10 ore de lucru. Persoana respectiva are PF si dupa cum stiu el poate sa-mi presteze serviciul cu factura emisa de el. Intrebarea este daca sunt obligat sa inchei si un contract cu partenerul meu? Deasemenea am alta persoana cine este traducator autorizat tot cu PF, si din cand in cand am nevoie si de serviciul ei in vederea indeplinirii cat mai rapid si eficient serviciile mele proprii. Astfel eu in mod normal nu voi avea alte obligatii ca si cum as avea salariat, fiecare i-si rezolva pe cont propriu.
Va rog a ma instiinta si clarifica o asemenea situatie. Avantaje, dezavantaje, clarificari, comentarii.
Va multumesc pt raspuns. Mie mi s-a spus la o firma de contabilitate ca in cazul in care sunt neplatitor TVA dar daca am un client din afara UE atunci va trebui sa percep si TVA la pretul serviciului.
Raspunsurile sunt contradictorii si nici eu nu am citit din surse oficiale care este raspunsul corect la aceasta intrebare.
Pe cealalta parte, daca cheltuielile personale nu sunt deductibile si am impozit pe profit, atunci ce rost mai are sa le pun pe cheltuieli?
Daca mai puteti venii cu sugestii, comentarii cu privire la aceste doua subiecte v-as fi recunoscator si va multumesc anticipat.
Am un SRL cu activitate de prestari servicii in forma electronica, mai exact Online Marketing si creare pagini web. Fiind o firma neplatitoare TVA, intrebarea mea este cum se factureaza un client din afara UE de ex. SUA? Este adevarat ca in cazul in care clientul este in afara UE atunci sunt obligat sa percep TVA? Si daca da atunci care vor fi dezavantajele la contabilitatea acestei sume.
Si inca o intrebare. Fiind unic asociat, pot sa folosesc de ex cardul Visa asociat contului firmei la orice cheltuieli personale (alimente, alte produse, combustibil etc.)?
Anonymous a scris:
>la Administratia Financiara iti spune ce trebuie sa faci daca dai o ciocolata. depui formularul 010 " declaratie de mentiuni", in care scrii de cand incepi activitatea si ce fel de platitor de impozite esti(micro,impozit profit, impozit salarii etc)
As dori sa aflu detalii cu privire la demersurile necesare in vederea reinceperii activitatii unei societati (SRL) momentan fara activitate. Bineinteles societatea a avut activitate o perioada de cativa ani dar a incetat sa functioneze. Obligatiile anuale au fost depuse anual la registrul comertului privind neactivarea acestuia.