avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 394 soluții astăzi
Forum Activitate andy7

Activitate andy7

Va mulțumesc!
Buna ziua. Sunt client RCS RDS din Octombrie 2017 , la Digi.Mobil . Mi au plăcut foarte mult ofertele și beneficiile lor, și am decis sa ma portez la ei in Octombrie 2017 după cum am spus mai sus.
Însă.. de aproape un an de zile nu mai prind semnal in apartamentul meu. Telefonul meu nu mai suna, nu mai primește mesaje, îmi apare doar unde am semnal ce am pierdut. Țin sa Menționez ca am băgat cartela in mai multe telefoane și a fost la fel.
Am făcut numeroase sesizări , chiar și acum recent in luna August și am fost sunat pe la începutul lui Septembrie sa mi se spună ca: “ne pare rău dar semnalul va mai fii așa încă un an de zile cel puțin..” , iar eu plătesc factura lunar.
Credeți ca dacă le fac reclamație la OPC rezolv ceva cu ei? Alți operatori de ce nu au aceeasi problema cu semnalul și numai RCS RDS are?