Buna ziua. Sunt client RCS RDS din Octombrie 2017 , la Digi.Mobil . Mi au plăcut foarte mult ofertele și beneficiile lor, și am decis sa ma portez la ei in Octombrie 2017 după cum am spus mai sus.
Însă.. de aproape un an de zile nu mai prind semnal in apartamentul meu. Telefonul meu nu mai suna, nu mai primește mesaje, îmi apare doar unde am semnal ce am pierdut. Țin sa Menționez ca am băgat cartela in mai multe telefoane și a fost la fel.
Am făcut numeroase sesizări , chiar și acum recent in luna August și am fost sunat pe la începutul lui Septembrie sa mi se spună ca: “ne pare rău dar semnalul va mai fii așa încă un an de zile cel puțin..” , iar eu plătesc factura lunar.
Credeți ca dacă le fac reclamație la OPC rezolv ceva cu ei? Alți operatori de ce nu au aceeasi problema cu semnalul și numai RCS RDS are?
Daca nu aveti semnal, nu vorbiti. De ce platiti factura fara a notifica in scris, lunar, ca nu o platiti pentru ca nu vorbiti. De fapt ce platiti ?
Puteti sesiza Protectia consumatorului.
Eu ma indoiesc de faptul ca o reclamatie la ANPC va poate rezolva problema semnalului. Mai degraba faptul ca veti rezilia contractul. Semnalele depind de amplificatoarele fiecaruia.
Nu înțeleg de ce ați așteptat atât timp... cu o simplă portare v-ați fi rezolvat problema dvs. cu semnalul....
În principiu puteți solicita rezilierea contractului și ulterior să mergeți la un alt operator de telefonie mobila, acesta este drumul cel mai ok, dar printr-o portare directă merge mai repede treaba.
Abuz servicii rcs-rds
Aqvila
Buna seara,
as dori sa stiu cum pot rezolva situatia in care am ajuns cu RCS-RDS: din cauza semnalului foarte prost si fluctuant din zona unde locuiesc am ... (vezi toată discuția)