avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 712 soluții astăzi
Forum Activitate ovi89diu

Activitate ovi89diu

Al 13lea salar pe prenatal. Bună ziua, în cadrul firmei în care lucrez ca operator asamblare avem premiu de Paște, Crăciun și al 13 salar împărțit în doua, jumătate primit la salariul din august și jumatate în decembrie. În octombrie am întrat pe prenatal iar în decembrie urmează sa nasc. Mai beneficiez de jumătatea celui de al 13lea salar și de prima de Crăciun, dacă ma poate ajuta cineva? mulțumesc anticipat
Mulțumesc pentru răspuns, până în pandemie nu s-a cerut mască decât în zona unde avem persoane care sudează, iar astăzi deși aproape toată lumea s-a prezentat fără masca (albastră) de bucurie că s-a scos, maistrul ne-a spus că poate o să fie introdusă ca echipament obligatoriu. Acest lucru nu mi se pare prea plauzibil, dacă se impune intr-o zonă cu exces de pilitură sau praf sau vapori iritanți de la anumite substanțe atunci să primim o mască adecvată cu filtru anume,,,,nu pui toată lumea să poarte masca numai să fie purtată

POPA GHEORGHE a scris:

Daca prin riscurile profesionale identificate si evaluate de catre angajator se impune purtarea unei masti de protectie, angajatorul o poate nominaliza in Lista cu echipament individual de protectie stabilind conditii concrete/ instructiuni proprii de purtare. EIP se asigura de catre angajator fara plata/ cota parte din partea lucratorilor.

Masca la locul de munca după iesire stare alerta din 09.03.2022 mai e obligatorie? Poate patronul să o introducă legal in echipament pentru protectia muncii?
Așa am zis și eu dar am vrut să fiu sigur,,,ms de răspunsuri, numai bine

gi-jane2 a scris:

Rapunsul e nu, nu pot parintii dvs sa recupereze ceva, banii vi i-au donat dvs, dar manual si dvs ati facut partaj cu sotia. end of story.

Ok..dar eu nu caut acum sa fac orar pt copil.....vroiam sa vad daca pot bunicii să-si recuoereze cei 32/100.....partea cu copilu si oraru o dau in judecata separat