avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 560 soluții astăzi
Forum Activitate legal1

Activitate legal1

Buna ziua,
M-ar interesa daca in cazul unui magazin online exista o cale prin care se pot recupera banii cheltuiti pe trasportul tur-retur al unor colete expediata cu ramburs in cazul in care exista un contract la distanta acceptat de ambele parti in momentul confirmarii comenzii prin care se specifica clar ca in cazul de nepreluare a comenzii de la posta clientul se obliga sa achite taxele tur-retur , iar in caz de intarziere cu un anumit numar de zile contractul prevede plata unor daune interese stabilite de firma pagubita la o anumita suma in euro. Exista un numar foarte mare de romani care fac comenzi si nu le ridica, confirma pe mail sau telefonic ca le-au ridicat si achitat, si surpriza, dupa 8 zile se intoc coletele. Este legal ca o persoana care face o comanda pe cheltuiala altcuiva sa nu pateasca nimic? E foarte mare bataie de joc. Ma pot adresa cuiva in vreun fel pentru a-mi recupera pierderile cauzate si eventual pentru a crea un precedent? Sau toate legile sunt pentru clienti, magazinele daca dispar nu-i paguba ca apar altele? Este vorba pana la urma de niste bani munciti pe care niste copii iresponsabili cel mai adesea te determina sa-i chletui in paguba. Doresc sa stiu daca este posibil sa recuperez banii respectivi si exista vreo limitare a legii in ceea ce priveste suma maxima ce poate fi considerata dauna interes in acest caz. Mentionez ca in contractul respectiv este specificat ce se intampla in caz de neridicare a coletelor si termenele de plata a pagubelor si faptul ca in momentul confirmarii unei comenzi se considera contractul ca fiind semnat si aprobat de ambele parti. Multumesc!