avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 358 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... contracte la distanta
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

contracte la distanta

Buna ziua,
M-ar interesa daca in cazul unui magazin online exista o cale prin care se pot recupera banii cheltuiti pe trasportul tur-retur al unor colete expediata cu ramburs in cazul in care exista un contract la distanta acceptat de ambele parti in momentul confirmarii comenzii prin care se specifica clar ca in cazul de nepreluare a comenzii de la posta clientul se obliga sa achite taxele tur-retur , iar in caz de intarziere cu un anumit numar de zile contractul prevede plata unor daune interese stabilite de firma pagubita la o anumita suma in euro. Exista un numar foarte mare de romani care fac comenzi si nu le ridica, confirma pe mail sau telefonic ca le-au ridicat si achitat, si surpriza, dupa 8 zile se intoc coletele. Este legal ca o persoana care face o comanda pe cheltuiala altcuiva sa nu pateasca nimic? E foarte mare bataie de joc. Ma pot adresa cuiva in vreun fel pentru a-mi recupera pierderile cauzate si eventual pentru a crea un precedent? Sau toate legile sunt pentru clienti, magazinele daca dispar nu-i paguba ca apar altele? Este vorba pana la urma de niste bani munciti pe care niste copii iresponsabili cel mai adesea te determina sa-i chletui in paguba. Doresc sa stiu daca este posibil sa recuperez banii respectivi si exista vreo limitare a legii in ceea ce priveste suma maxima ce poate fi considerata dauna interes in acest caz. Mentionez ca in contractul respectiv este specificat ce se intampla in caz de neridicare a coletelor si termenele de plata a pagubelor si faptul ca in momentul confirmarii unei comenzi se considera contractul ca fiind semnat si aprobat de ambele parti. Multumesc!
Cel mai recent răspuns: ContSters54829 , utilizator 15:44, 4 Iunie 2008
In baza acelui contract si a tuturor probelor pe care le aveti, confirmari, e-mailuri prin care vi se comunica ca marfa a fost ridicata, etc. ii actionati in judecata pe fiecare, solicitand instantei acordarea acelor sume. Nu cred ca veti avea probleme deosebite, chiar daca e vorba de un contract la distanta.
Puteti sa ii actionati, dar trebuie sa fiti constient ca pana la recuperarea banilor, veti mai cheltui ceva; riscul ar fi in cazul in care au dat nume fictive, cand nu veti mai avea de la cine sa recuperati banii.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Lamurire notificare BULINUTZA27 BULINUTZA27 buna ziua,am primit urmatorul email al carui continut este:In urma comenzii efectuate la Farmacia Vital in data de 17 Iunie 2012 si confirmata telefonic , ... (vezi toată discuția)
Buna ziua.as vrea sa incep prin faptul că eu am lucrat pentru ... alexxx1996 alexxx1996 Buna ziua.As vrea sa incep prin faptul că eu am lucrat pentru o societate de comenzi online.Eram colector comenzi online,din cauza unor probleme și ... (vezi toată discuția)
Transportul comenzilor online neridicate sau refuzate Maria32 Maria32 Buna ziua, Sunt administratorul unui magazin online si ma confrunt cu comenzi neridicate sau refuzate la primire- fara nici un motiv-de cumparatori. Va rog ... (vezi toată discuția)