Aceasta este urmatoare masura, doar ca lumea ne evita si nu sunt deschisi la o discutie. Vreau sa vina sa inlocuiasca apometrul si daca inregistreaza aceleasi cantitati industriale atunci poate este o pierdere " invizibila" si voi face alt camin cu alta racordare.
Dar faptul ca nu ii intereseaza sa instiinteze si raspund foarte greoi la solicitari mi se pare strigator la cer. Apa este oprita de 3 zile ca sa nu mai inregistreze pierderi de 168 m3 pe zi, iar ei nu considera situatia o urgenta.
168 m3 pe zi fara nici o fluctuatie pe conducte, nici o pierdere in casa si curte, dupa 26 zile factura este 11000 lei, iar ei mint ca au instiintat.
Ok ce este dupa apometru este problema mea, dar nu pot trece cu vederea peste minciunile si nesimtirea lor
Ionut.ion a scris:
Daca pe porțiunea de țeavă dintre contor si casa dvs. nu exista scurgeti solicitati furnizorului sa verifice contorul de apa, poate este defect.
Pierderile de pe coloana principala nu sunt contorizate de contorul dvs. ci d3 contorul distribuitorului si sunt pierderile lui, el le plateste
..