Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
singura posibilitate este sa-l actionati in justitie. asteptati-va la un proces care dureaza minimum 1 an si al carui rezultat s-ar putea sa nu va satisfaca. vorbiti mai intai cu un avocat cu care sa discutati pe indelete toate detaliile.
Buna ziua! Am achizitionat recent o cutie de viteze folosita de la un vanzator produse din dezmembrari auto. Plata a fost facuta acum 4 zile, ramburs; pachetul a fost trimis de vanzator fara posibilitatea deschiderii in vederea vizualizarii continutului pt conformitate. S-a dovedit ulterior ca produsul nu este potrivit masinii mele, desi vanzatorul m-a asigurat ca este ceea ce imi tb.
Contactat ulterior, vanzatorul a spus ca nu imi returneaza banii, deoarece eu nu am stiut ce sa cer!! Ulterior, vanzatorul a spus ca imi trimite o alta cutie de viteze, iar pe cea trimisa deja sa i-o returnez.
Am salvat discutiile cu vanzatorul (au fost pe WhatsApp).
Cum pot sa imi recuperez prejudiciul de la vanzator? Eu imi vreau banii inapoi. Bineinteles, ii voi returna cutia deja trimisa.
Multumesc!