In aceasta situatie, daca fostul proprietar a inscris imobilul in CF fara certificat de la primarie, greseala apartine celor de la CF? Acest certificat ar trebui sa se regaseasca undeva? Si in general, cine este vinovat de situatia creata? Primaria, ca nu a sesizat/amendat fostul proprietar? Cei de la cadastru, pt ca nu au verificat legalitatea actelor? Notarul?
In urma cu 6 ani am cumparat un imobil P+M, intr-o comuna limitrofa Buc. Cumpararea s-a realizat la notariat, pe baza actelor de proprietate, a cadastrului, imobilul fiind inscris in CF. Astazi, intentionand sa contractez un credit ipotecar, am aflat de la juristii bancii ca autorizatia de constructie nu corespunde cu contractul de vanzare-cumparare. Intr-adevar, autorizatia era emisa pentru Parter+utilitati, dar cadastrul si actul de vanzare sunt pe situatia reala, Parter + Mansarda. Am mers la primarie pentru a solicita ajutorul si a afla cum pot rezolva situatia, dar mi s-a spus ca nu se mai poate face nimic. As dori sa stiu daca situatia in care se gaseste imobilul este una legala si daca se poate face vreun demers (juridic sau administrativ) pentru a indrepta lucrurile.