Buna ziua!
De 2 ani trăiesc o experiența care aseară a pus capac.
Sunt student, m am mutat in apartamentul părinților mei. In prima zi in care am ajuns la oraș am dat o petrecere, care recunosc, a fost peste limita bunului simt. Mi-a bătut o vecina la usa, mi am cerut scuze pe loc, am oprit petrecerea și aia a fost.
Intr o alta seara eram 4 persoane in Bucătărie și discutam ( nu ascultam muzica, nu țipăm). Moment in care cineva bate la usa, de data asta era un vecin de la etajul 4, eu sunt la 1. Intr un mod de abordare total diferit de al primei vecine acesta a început sa ma jignească ( impertinent, nesimțit, mucos). Am încheiat discuția in momentul in care mi a zis ca “ ma f..... in gura”. Am cedat și i am zis “mergeți frumos la dumneavoastră și dacă considerați ca deranjez chemați poliția”.
2 ore mai târziu (3.30 dimineața) vine poliția la usa. M-au legitimat, mi au prezentat situația de fapt, mi am spus părerea au concluzionat “ acesta nu trebuie sa fie considerat nici măcar avertisment verbal. Am ascultat la usa și nu am putut identifica decât o discuție amicală între mai mulți indivizi. Ne cerem scuze, o dimineața placuta”
Următorul episod a fost de ziua mea, petrecere cu muzica pana la ora 22.30, după am închis muzica și am rămas doar la discuții între 10 persoane.
In jurul orei 1.30, bate poliția din nou la usa. “Nu am putut identifica zgomote produse de aparate, dar nu putem trece cu vedere nuanță de larmă creată de toți 10. Considerați lca pe un avertisment scris” ( și mi a dat procesul verbal)
11 luni mai târziu ( adică aseara) in cinstea zilei prietenei mele am chemat prietenii la noi la o masa. 9 oameni eram in casa, era ora 23.00 moment in care bate poliția la usa. In urma discuției poliția a identificat larmă, dar mi a dat un avertisment verbal.
Am sunat imediat o vecina de la etajul 3 sa o întreb dacă a auzit gălăgie, azi am fost la vecina de deasupra mea sa o întreb același lucru și amândouă mi au spus “ nu am auzit nimic”.