avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1491 soluții astăzi
Forum Activitate Claudia O.Z

Activitate Claudia O.Z

Vă multumesc frumos!

jurist2020 a scris:

Căutați firmele de consultanță, în contractul respectiv precizați în detaliu ce pretenții aveți, astfel ca în cazul în care serviciile prestate de firma respectivă de dovedesc incomplete și/sau de proastă calitate, să aveți pe cine trage la răspundere.

Vă multumesc pentru răspuns. Eu nu vreau să fac ceva prea complicat , gen site, nu am suficiente resurse financiare pentru asa ceva.Am deja pagina facebook unde se pot vedea produsele , clientii pot comanda prin mesaj privat. Contabilele cu care am vorbit până acum , nu m-au lămurit. M-am gândit la plata in contul firmei fiindcă sunt multe persoane care nu ridica coletul ramburs., iar eu caut o solutie să supravietuiesc financiar nu să am o mai mare pierdere. Totusi la o persoană de specialitate la cine vă referiti? Cum să caut acea persoana?

jurist2020 a scris:

1. Codul CAEN pentru un magazin online este 4791 - Comerţul cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin internet.
2. Apelați la un specialist fiindcă e o lucrare mai amplă (nu doar pentru securizarea site-ului, dar și pentru angajații proprii și colaboratori (firme de curierat)..
3. Trebuie să trimiteți și factura on-line. (Factura poate fi predată de cărăuș cumpărătorului, la livrate). Și plata se poate face la primirea coletului.
4. Cum doriți - gratuit sau plata o face cumpărătorul la primirea coletului.

Trebuie să consultați o persoană de specialitate, ca să vă pună la punct întreaga procedură internă (inclusiv modelul de contract, condițiile generale și specifice, condiții și termene de returnare produse etc.).

Succes!

Bună ziua! Am un magazin fizic , comert cu amanuntul. Fiindca vanzarile au scazut foarte mult in general iar acum cu raspandirea virusului COVID19 va fi si mai rau , as vrea sa incerc si vanzarea cu ajutorul internetului. Am deja o pagina facebook a magazinului unde de obicei pun poze cu produsele noi. Intrebarile mele sunt:
1 Am nevoie de inca un cod Caen special? Acum am 4778.
2Legea GDPR, cum procedez?
3Plata se va face de catre client in contul firmei. Fac factură sau scot bon fiscal cu CARD ( am primit colet de la o farmacie asa cu bonul fiscal iar eu am platit cu cardul) Cum să fac?
4 Transportul cum il trec daca il plateste clientul?
Mentionez ca am I.F si contabilitatea se tine in partida simpla.
Vă rog să mă ajutati cu niste sfaturi si solutii.
Răspuns la discuția Declaratie de conformitate
Vă multumesc frumos pentru raspuns. Din păcate pentru anumite produse care sunt foarte cerute de clienti , e foarte greu de găsit furnizori care să ofere acele certificate. Pe mine mă interesează dacă risc o amendă din cauza asta. Produsele sunt de foarte bună calitate dar din păcate acesti furnizori inteleg foarte greu ceea ce le cer. Ei zic că eticheta este de ajuns. Chiar nu stiu ce să fac.

POPA GHEORGHE a scris:

Nefiind producator ci comerciant, dvs. nu puteti emite legal declarate de conformitate.
Declaratia de conformitate atesta ca producatorul a respectat anumite proceduri legale, acte normative in vigoare, standarde, legi, etc. din domeniul respectiv.

Comerciantul are dreptul să dea declaratia de conformitate pe propria răspundere dacă aceasta nu este eliberată de furnizor/ importator/producător?
Am un magazin cu genti din piele ecologică si gablonturi. Unii furnizori de la care luam marfa ,sunt importatori , le-am cerut acestă declaratie dar au zis că nu mă pot ajuta. Eu ca si comerciant ce pot să fac in privinta asta? Pot să redactez eu această declaratie ?