Vă multumesc pentru răspuns. Eu nu vreau să fac ceva prea complicat , gen site, nu am suficiente resurse financiare pentru asa ceva.Am deja pagina facebook unde se pot vedea produsele , clientii pot comanda prin mesaj privat. Contabilele cu care am vorbit până acum , nu m-au lămurit. M-am gândit la plata in contul firmei fiindcă sunt multe persoane care nu ridica coletul ramburs., iar eu caut o solutie să supravietuiesc financiar nu să am o mai mare pierdere. Totusi la o persoană de specialitate la cine vă referiti? Cum să caut acea persoana?
jurist2020 a scris:
1. Codul CAEN pentru un magazin online este 4791 - Comerţul cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin internet.
2. Apelați la un specialist fiindcă e o lucrare mai amplă (nu doar pentru securizarea site-ului, dar și pentru angajații proprii și colaboratori (firme de curierat)..
3. Trebuie să trimiteți și factura on-line. (Factura poate fi predată de cărăuș cumpărătorului, la livrate). Și plata se poate face la primirea coletului.
4. Cum doriți - gratuit sau plata o face cumpărătorul la primirea coletului.
Trebuie să consultați o persoană de specialitate, ca să vă pună la punct întreaga procedură internă (inclusiv modelul de contract, condițiile generale și specifice, condiții și termene de returnare produse etc.).
Succes!