Bonurile de masa trebuie semnate pe stat de plata sau orice alta hartie?
Pot cere angajatorului o adeverinta prin care sa pot vedea urmatoarele :
Salariul brut, cu toate componentele: salariul de baza, prime, sporuri etc.;
Ore lucrate;
Ore suplimentare;
Zile de concediu;
Impozitul retinut;
Contributiile retinute;
Deducerea personala (unde este cazul);
Salariul net;
Restul de plata.
Stiu ca unele firme dau fluturasi de salariu prin care vezi cerintele de mai sus, din ce am inteles nu sunt obligati sa le dea. Cum as putea face sa cer informatiile de mai sus?
Buna ziua,
Lucrez ca agent de vanzari de 2 ani la o companie din Bucuresti, Imi desfasor activitatea in Iasi iar luna aceasta am fost in deplasare in Bacau, in data de 25.03.2020 am primit lichidarea in punctul de lucru din Bacau. Am semnat statul de plata pentru lichidare si m-am dus intr-un birou pentru a trimite cateva emailuri, in momentul cand am deschis un sertar pentru a lua foi pentru lista cateva foi la imprimanta, am gasit un carnet de bonuri de masa cu valoare 15 lei x 20 buc pe numele meu. Din ceea ce am vazut lipsea bonurile de masa, cel mai probabil au fost folosite, Eu nu am benificiat niciodata de astfel de bonuri de masa. Am intrebat la departamentul resurse ce sunt cu acele bonuri de masa dar au refuzat sa imi dea explicatii. Mentionez ca am luat acel carnet de bonuri cu mine in care sunt mentionate datele mele, valoarea, nr serii: de la ... pana la... Intrebarea mea catre dumneavoastra este ce pot sa fac in cazul acesta deoarece consider ca cineva sa folosit de bonurile de masa in acest timp. Ce imi recomandati sa fac? Daca ar fi trebuit sa primesc bonuri de masa, trebuie semnate pe statul de plata sau alt document? Care ar fi procedurile de urmat in acest caz?
Buna ziua