avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 736 soluții astăzi
Forum Activitate oktagsm

Activitate oktagsm

Răspuns la discuția clienti neseriosi , ce pot face
am proces verbal primire predare pe care scrie clar ca neridicarea in termen de 6 luni al produsului dupa ce a fost contactat de noi se considera abandonat

legal ce pot face si cat de legit ai procesul verbal semnat, in caz de ceva probleme
clientul nu recunoaste ca afost sunat
clientul spune ca afost plecat din tara
clientul spune ca sotia lui nu a venit dupa produs si el nu are nici o vina
si alte minciuni de doi lei
sunt detinatorul unui service gsm , problema mea este in felul urmator am clienti care isi lasa telefoanele la reparat si vin dupa 6 luni chiar si 2 ani dupa ele ,desi au fost sunati si anuntati ca telefoanele sunt reparate in maxim 2 saptamani de la lasarea in service , ce pot face in cazul in care se pierde un telefon dupa un an de stat in service si clientul are pretentii ?