avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 254 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... clienti neseriosi , ce pot face
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

clienti neseriosi , ce pot face

sunt detinatorul unui service gsm , problema mea este in felul urmator am clienti care isi lasa telefoanele la reparat si vin dupa 6 luni chiar si 2 ani dupa ele ,desi au fost sunati si anuntati ca telefoanele sunt reparate in maxim 2 saptamani de la lasarea in service , ce pot face in cazul in care se pierde un telefon dupa un an de stat in service si clientul are pretentii ?
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 17:31, 7 Mai 2020
la predare, faceti un contract, ca se considera abandonat daca nu vine dupa in in.. cate luni vreti .. 3 sau 6 luni.
iar dupa o luna sa mercepeti o taxa de inmagazinare/ pastrare de x lei pe zi si or sa vina.
am proces verbal primire predare pe care scrie clar ca neridicarea in termen de 6 luni al produsului dupa ce a fost contactat de noi se considera abandonat

legal ce pot face si cat de legit ai procesul verbal semnat, in caz de ceva probleme
clientul nu recunoaste ca afost sunat
clientul spune ca afost plecat din tara
clientul spune ca sotia lui nu a venit dupa produs si el nu are nici o vina
si alte minciuni de doi lei
Ultima modificare: Miercuri, 6 Mai 2020
oktagsm, utilizator
In primul rand nu sotia trebuia sa vina dupa telefon, in al doilea rand, doar nu isi inchpuia ca reparati la el 2 ani de nu ati sunat sa vina asa cum zice.
cum daca l-ati mai avea, i l-ati da.. nu are decat sa va dea in judecata si atunci vedeti cat e de bun acel pv.
ar trebui sa concepeti un contract, un pv.. imprena cu un avocat, ca pe viitor a nu lase loc de interpretari.
oktagsm a scris:

am proces verbal primire predare pe care scrie clar ca neridicarea in termen de 6 luni al produsului dupa ce a fost contactat de noi se considera abandonat

legal ce pot face si cat de legit ai procesul verbal semnat, in caz de ceva probleme
clientul nu recunoaste ca afost sunat - trimiteti SMS, e verificabil
clientul spune ca afost plecat din tara - nu e treaba dvs
clientul spune ca sotia lui nu a venit dupa produs si el nu are nici o vina - ba da, e neglijent
si alte minciuni de doi lei

procesul verbal e un document care arata starea de fapt intr-un moment dat, dvs va trebuie sa aveti un contract, cu termene clare. in doua pagini, fata-verso, e suficient.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Service gsm cosmina2010 cosmina2010 Buna ziua! Detin din 2004 un service gsm. La domeniul de activitate eu figurez ca \" prestator de servicii\" - \" reparatii de articole personale si uz ... (vezi toată discuția)
Neridicarea produsului de catre client din service ctarnoveanu ctarnoveanu Buna ziua. In calitate de vanzator produse electrocasnice vreau sa ma lamuresc in legatura cu o problema. M-am intalnit cu acest caz recent si nu am stiut cum ... (vezi toată discuția)
Lamurire situatie produs EK90 EK90 Buna ziua! Va scriu aici deoarece ma confrunt cu o situatie a unui produs trimis in service in perioada de garantie. Povestea este asa: In data de 20.01.2015 ... (vezi toată discuția)