avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 353 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Lamurire situatie produs
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Lamurire situatie produs

Buna ziua! Va scriu aici deoarece ma confrunt cu o situatie a unui produs trimis in service in perioada de garantie. Povestea este asa:
In data de 20.01.2015 am dus la unul din magazinele (ILEX GSM) de unde am cumparat, un telefon mobil Motorola deoarece avea probleme cu touchscreen-ul. A fost luat de magazin si mi-au dat proces verbal de predare - primire. In data de 26.01.2015 (dupa 6 zile) primesc telefon de la ei ca nu pot trimite produsul la service pentru ca nu are certificat de garantie. Le-am spus ca nu am primit la cumparare, au completat ei unul acolo si l-au trimis la service in data de 05.02.2015. Pe 09.02.2015 primesc telefon de la magazin si imi spun ca produsul a revenit din service si-l pot ridica. Pe data de 10.02 am fost sa-l ridic, dar avea aceeasi problema (nu functiona touchscren), drept pentru care l-am lasat la ei in continuare spre a fi retrimis la service. Dupa cateva zile am sunat la ei sa mai intrb de starea produsului, dar raspunsul era: "va contactam noi in cel mai scurt timp" si bineinteles ca acest lucru nu se intampla. Am sunat la ei pe 18, 23 si 27 feb. si nu am primit nicio infomatie. In cele din urma am cautat service-ul autorizat Motorola si am sunat acolo. Am aflat ca telefonul a ajuns la ei a doua oara in data de 19.02.2015 (deci a stat 9 zile in magazin) si ca i se va inlocui placa de baza. Ieri (02.03.2015) am primit SMS de la service ca telefonul este reparat, dar pana acum magazinul nu m-a anuntat ca il pot ridica.
Una peste alta telefonul a stat la ei de pe data de 20.01.2015 pana probabil maine sau poimainte. Am incercat sa le spun ca am sa ma adresez ANPC-ului cu privire al faptul ca a fost depasit termenul de 15 zile calendaristice, dar cei din magazin mi-au spus ca nu am cum sa fac acest lucru din doua motive. Primul ca nu am factura deoarece e la ei si al doilea ca teelfonul nu a stat efectiv in service mai mult de 15 zile.
Ce pot face in acest caz pentru a-mi recupera banii sau pentru a mi se inlocui produsul? Ma gandesc ca daca telefonul ajunge la magazin si eu semnez ca l-am ridicat nu mai pot pretinde inapoierea banilor.
Multumesc, o zi buna!
Cel mai recent răspuns: EK90 , utilizator 17:24, 3 Martie 2015
Daca nu vor de buna voie, faceti plangere la ANPC.
Multumesc pentru raspunsul rapid! M-am gandit sa depun o plangere, dar nu stiu daca o mai pot face dupa ce semnez pentru primirea produsului. Ma gandesc sa nu se considere ca prin semnatura am fost deacord cu situatia. In schimb daca nu semnez nu pot lua factura produsului pentru ca este la ei. Am sa incerc totusi sa iau un aparat foto la mine sa sa fac o fotografie facturii.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua am si eu situatia urmatoare si as vrea sa stiu daca ... vadimzamfir vadimzamfir Buna ziua Am si eu situatia urmatoare si as vrea sa stiu daca judecata mea este corecta si sunt indreptatit pentru ce cer. Am un telefon cumparat de la ... (vezi toată discuția)
Probleme service gsm gvlad21 gvlad21 Buna seara, In luna iulie a.c. am prelungit un contract de voce, astfel cumparand telefonul cu pricina cu o reducere semnificativa. Inca de la inceput am ... (vezi toată discuția)
Garantie telefon mobil Myhai007 Myhai007 Buna ziua, Am trimis un telefon la garantie acesta neavand program publicu a trebuit sa il duc la firma X. Telefonul avea mai multe probleme: nu se auzea cand ... (vezi toată discuția)