Buna ziua
Am si eu situatia urmatoare si as vrea sa stiu daca judecata mea este corecta si sunt indreptatit pentru ce cer.
Am un telefon cumparat de la Orange. In data de 4 ianuarie, telefonul a fost predat in Service Orange pentru o problema (de multe ori nu sunt auzit cand sun sau sunt sunat, si pentru a repara problema trebuie sa restartez telefonul, inconvenientul este destul de major).
Dupa multe insistente si telefoane de verificare status, pe data de 19 ianuarie (fix 15 zile calendaristice) sunt chemat sa ridic telefonul. Constat la fata locului 2 lucruri:
1) pe fisa de service de la compania care a "reparat" efectiv telefonul (regenesis parca, un tert) scria la rubrica "probleme raportate de client" o cu totul alta problema "low volume, touchscreen problems", si apoi o lista de piese (cu cod, fara detalii) ce au fost schimbate.
2) cat timp l-am testat, fara sa parasesc punctul de service, pentru a verifica daca este correct, am avut o conversatie cu un pireten care nu m-a putut auzi.
In consecinta, le-am explicat celor de la service ca:
1) Telefonul nu a fost reparat, prezinta aceeasi problema
2) Pe fisa de service de la companie terta apare o cu totul alta problema raportata de mine decat ce apare pe fisa semnata de mine la punctul service Orange
3) In ziua respectiva deja se terminau cele 15 zile in care telefonul putea fi reparat
Drept urmare, le-am solicitat schimbarea telefonului, mai ales ca este relativ nou (6-7 luni de la cumparare) si mai plates csi in fiecare luna pe abonament o rata la el. Ca idee, nu am semnat fisa de predare, deoarece defectul nu a fost reparat.
Raspunsul lor a fost ca nu se poate, trebuie trimis din nou la service, si ceva de genul ca "ANPC nu da amenzi asa usor", cand le-am zis ca prefer sa o rezolvam pe cale amiabila decat sa ajungem la plangeri ANPC.
Ulterior le-am dat mail in care i-am rugat sa imi rezolve solicitarea in inca 2-3 zile, altfel voi fi nevoit sa fac plangere la ANPC.
2 zile mai tarziu mi-au raspuns pe mail ca "conform solicitarii mele, telefonul a fost trimis in service pentru verificari" desi eu NU am cerut asa ceva. Drept urmare, am facut o plangere ANPC cu toate datele si dovezile de comunicatii atasata, si i-am notificat pe cei de la Orange - asta se intampla pe data de 21 Ianuarie.
Ulterior, adica astazi (28 ianuarie) m-au sunat sa imi spuna ca telefonul a revenit din service (desi eu nu am semnat nici un act de predare service), si ca concluzia celor de la service (regenesis, tertul) este ca "nu are nici o problema".
Le-am explicat din nou situatia mea si ca este o plangere ANPC pe rol ce urmeaza sa fie preluata in curand, si ca avand in vedere toate aceste probleme, voi considera problema rezolvata amiabil daca mi se schimba produsul, si drept urmare voi renunta la plangerea ANPC.
Intrebarea mea este: avand in vedere cele mentionate mai sus, ANPC-ul va "judeca" aceasta plangere in favoarea mea?
Va multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns:
vadimzamfir , utilizator
01:14, 29 Ianuarie 2021