Am făcut nefericita alegere de a cumpăra de la Quickmobile.
Mi-am luat un telefon Asus Zoom ZX551ML 128gb și în jumătate de an mi-au cedat vibrațiile și semnalul gsm , nu mai citea nicio cartelă și mă deranja faptul că nu mai vibra deloc.
M-am uitat la ei pe site, am văzut pașii, am trimis la firma care se ocupă de telefoanele quickmobile, ”ServiceReturn” și după o săptămână primesc mail de la tovarăși ca a fost trimis în service la o firmă terță, nu la ei după cum credeam.
În condițiile în care nu are NICIO zgârietură/lovitură, fiind super îngrijit și având doar folia de sticlă puțin dezlipită, băieții de la ”SAP”( firma terță) au finalizat diagnosticarea spunând că, carcasa telefonului este puțin îndoită și asta nu acoperă garanția și astfel mi-au scos telefonul din garanție și să mi-l trag pe cap de acum încolo.
Eu l-am băgat în service pentru vibrații și GSM și mi-au spus că mai trebuie înlocuit touchscreen-ul, ecranul și placa de bază pe banii mei(adică încă odată banii pe care i-am dat pe telefon) și acestea NU necesită schimbare, sunt în stare perfectă de funcționare.
Iar mai apoi, mi s-a spus că dacă sunt dubii în privința diagnosticării firmei ăsteia, pot solicita să schimb firma terță în schimbul a 300 lei și dacă ei spun că acoperă garanția atunci mi-l vor face și voi primii cei 300lei înapoi, dacă este contrar, pierd și garanția, mă aleg cu telefonul nefuncțional și mai pierd 300 de lei.
Și cealaltă firmă va zice ca prima, sunt convins. Mi se pare absurd să mi se zică că trebuie să-mi înlocuiesc touchscreen-ul
și ecranul dacă ele sunt complet funcționale și asta pe banii mei și pentru un motiv inventat.
Bun, acum nu știu ce să fac în continuare..le-am trimis mail celor de la service și quickmobile cum că rezultatul depănării telefonului nu este fondat și mi-au scos produsul din garanție pe nedrept și că mi-au umflat costurile reparațiilor pentru a mă păgubi și că refuz să le plătesc vreo taxă în plus la această fișă de service și cer să mi se repare telefonul, înlocuire sau banii înapoi.
QM nu mi-a răspuns și nici nu cred că o va face, iar cei de la service au spus că nu-i interesează și să îi plătesc dacă vreau să schimb firma de examinare. Nu accept această diagnosticare și refuz să optez pentru porcăria lor de taxă și voi refuza și curierul cu telefonul dacă mi-l va trimite nereparat.
Nu știu care-cine ar fi de vina pentru problema asta... QM sau SR... fiindcă mă simt prostit în ultimul hal și pentru mizeria asta nu mă las și merg cât de departe pot pe căile legale.
Ceva păreri de la cineva care cunoaște astfel de probleme și cum pot proceda corect?
adriandimitriu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
De regula dealerul doar avalizeaza garantiile, ele sunt concepute de producator. Vorbiti la Asus Romania. De fapt asta ar fi trebuit s-o faceti de la inceput.
alexandru20146 a scris:
Mulțumesc,
dar cu cine? Quickmobile sau ServiceReturn?