La fel nu exista nici vreo prevedere care obliga magazinul sau service-ul sa tina produsul la infinit pana cand se gandeste clientul (sau nu) sa vina dupa el, nu?
Nu exista insa in opinia mea nici nu-l puteti trata ca pe un bun abandonat. A fost lasat in magazin, deci pe spatiul dvs., nu intr-un loc public de catre cineva necunoscut si a ramas acolo nerevendicat la infinit.
Aspiratorul v-a fost incredintat pentru reparare iar la momentul primirii nu i-ati adus la cunostinta omului ca daca nu vine dupa el in timp de X luni de la reparare il veti distruge (casarea iese din discutie, contabila dvs. va poate informa asupra procedurii de casare). Pana la urma, de ce ati distruge un bun functional? Doar pentru ca va ocupa locul? Zic si eu.
Poate ca daca ati informa in scris oamenii ca sunt obligati sa isi ia produsele reparate intr-un timp definit ati fi protejat de eventuale plangeri pentru distrugere de bunuri; poate, nu stiu. Discutia depaseste domeniul legislatiei protectiei consumatorilor, poate o vede vreun coleg specialist si ne lamureste.