avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 998 soluții astăzi
Forum Activitate Erca_75

Activitate Erca_75

vali m a scris:

Daca tot va implicati,chiar si cu intrebarile de aici, inseamna ca vreti sa fie bine pt asociatie. Fiti dvs presedinte si aveti grija sa mearga treaba.

din nou, nu asta mi-a fost intrebarea. daca as fi putut/as fi stiut sau as fi vrut sa fie presedinte, as fi facut-o, iar intrebarile mele de aici nu ar fi existat. Intrebarile mele tin cont strict de cum ar trebui sa se desfasoarea activitatea in cazul in care se renunta la asociatie sau in cazul in care nu mai exista presedinte. unde si cum se poate plati mai exact si care sunt pasii. nu detin cunostinte in domeniu si as dori ca cine se pricepe, sa ma sfatuiasca pe aceste intrebari.
Raspunsuri de genul "fiti dvs presedinte" nu isi au rostul.
Multumesc.
1 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Buna ziua, multumesc pt raspunsuri

In legatura cu ce ati spus:
ynocentta a scris:


Conform disp L nr 196/2018 convocati adunare generala,alegeti alt presedinte de asociatie
Întreb


am facut asta. de 6 luni, de cand presedintele si-a dat demisia, tot facem adunari generale, insa nimeni nu vrea sa fie presedinte.

ynocentta a scris:


Detaliati intrebarea


Intrebarea este: avand in vedere faptul ca nu avem niciun presedinte si ca nici nu reusim sa gasim o alta solutie, ma intrebam daca putem functiona fara asociatie. sa renuntam definitiv la asociatia de proprietari. Am vazut pe net articole (dar din 2018) care mentionau ca este ilegal si as vrea sa stiu daca acum este sau nu legal ca un bloc sa functioneze fara asociatie de proprietari.

In al 2lea rand, nepricepandu-ma deloc la astfel de situatii, nu stiu cum trebuie procedat in cazul in care renuntam la asociatie: cine si unde se plateste. Am intrebat la administratie si am primit urmatorul raspuns: "Se poate plati intretinerea cash si se pot plati utilitatile cash dar pe o perioada limitata deoarece este nevoie de un extras de cont pentru a opera in contabilitate...deci dupa inchiderea contului nu se vor putea emite listele de plata". Este adevarat?

Multumesc

de 6 luni tot facem adunari, nu vrea absolut nimeni. intrebarea era cum putem face platile in lipsa unui presedinte, avand in vedere ca nu vom gasi pe cineva. De asemenea, am gasit pe net articole din 2018 unde se mentioneaza obligativitatea unei asociatii de proprietari si as vrea sa stiu daca legea este de actualitate sau daca putem renunta la asociatie + cum putem face platile daca renuntam la asociatie
Bună ziua. Blocul în care locuiesc care asociație de proprietari. Președintele, și-a dat demisia și nu reușim sa ii găsim înlocuitor. Banca prin care se efectuează plățile solicita acum o reactualizare a datelor președintelui și, din ce am înțeles de la fostul președinte, dacă nu se găsește un înlocuitor pt a se actualiza datele, atunci contul la banca va fi închis și nu se vor mai putea face plățile comune de bloc (curent pe scara, apa etc). Întrebarea mea este: se poate renunță la asociatie? Este neapărat nevoie de un președinte? Cum se pot efectua plățile într-o astfel de situație?
Mulțumesc