am citit si recitit ceea ce ati postat dv. in legatura cu acest subiect,dar am inca dubii asupra urmatorului fapt: ipotetic, daca tu, ca minor (sex feminin) , la 17 ani si 8 luni parasesti domiciliul parintilor, fara acordul acestora, pentru a locui cu o persoana majora, cu care ai o relatie... ce implicatii pot rezulta?...in ce fel este afectata persoana care te gazduieste... tu ca minor poti fi obligat de catre parinti sa te intorci acasa?... exista posibilitatea de a ramane la noul domiciliu, fara a exista complicatii cu parintii?
incep prin a va spune ca ma aflu intr-o situatie similara cu cea descrisa mai sus.Am 17 si 8 luni si sunt implicata intr-o relatie de cca. 1 an.Mentionez faptul a prietenul meu are 21 de ani.Mama mea stia de aceasta relatie de la inceputul acestui an si pana acum 1 luna de zile nu a avut, aparent, nimic de obiectat.Tatalui meu ,de asemenea, ii spusesem de curand despre aceasta relatie, si, din nou, nici o obiectie. Despre mine va pot spune ca sunt o eleva eminenta si o fire calma. De curand, mai bine zis de 1-2 luni, mama mea a inceput sa manifeste o agresivitate care a crescut treptat in legatura cu relatia mea cu acest baiat.Totul a culminat in urma cu o saptamana, cand mi-a interzis sa vorbesc in continuare cu iubitul meu.Din fericire, atunci tatal meu a intervenit.Dar astazi, dupa ce ne-am intors de la o iesire prin Herastrau cu iubitul meu si inca 2 foarte buni prieteni, la intrarea in casa m-a intaminat tatal meu care mi-a spus sec "de azi iti este strict interzis sa te mai vezi cu X". Am cerut explicatii, intr-un mod civilizat , pana cand mama mea a intervenit, aplicandu-mi , citez, "o corectie meritata", formata din o serie de lovituri.Apoi mi-a adus o serie de injurii, despre care nu voi detalia, deoarece imi este practic rusine, pentru ca in final sa ma anunte ca nu mai am voie sa ies din casa, nici macar pana la magazin, ca nu mai am cheie de la casa si nici bani de buzunar sau altceva, dat ca nu va mai fi nevoie, din moment