avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 596 soluții astăzi
Forum Activitate slayer1971

Activitate slayer1971

Răspuns la discuția accident groapa nesemnalizata
V-am citit postul, si v-am trimis fotografiile pe mail. Situatia e urmatoarea: cei doi din masina lovita au facut plangere pana la urma, acum am fost la parchet si la politie sa-mi prelungesc dovada. Cei de la politie mi-au spus ca o sa dureze cercetarile in jur de 6 luni, eu nu stiu ce sa fac in timpul acesta, si nu stiu cum sa implic primaria in acest accident, nu stiu ce pasi trebuie facuti.
Aici as fi recunoscator daca m-ar putea sfatui cineva.
Am sa postez acest raspuns catre dvs si pe forum, poate mai trece cineva prin aceeasi experienta.
PS Norocul meu ca sotia e din Buc iar eu sunt in concediu medical, altfel...din Sibiu pana in Bucuresti.....:whistle:
Răspuns la discuția accident groapa nesemnalizata
Adineauri am vb cu accidentatul la telefon, exact cum ma asteptam, imi cere 20 mil ca sa-si faca masina mai repede. Chiar m-a amenintat cu procesul pentru daune.
"Am fost la asigurari, trebuie sa duc masina acolo, si sa gasesc un service, dar la service i-au cerut " spaga" 20 mil sa isi ia masina mai repede, sa o faca in 2 saptamani".Sunt cuvintele lui.
Se complica situatia... #-o
Răspuns la discuția accident groapa nesemnalizata
Stiu, lovitura din spate, nerespectarea distantei....ce sa mai vb....sunt vinovat. Eu vreau sa stiu daca pot beneficia de clementa, tinant cont de conditiile producerii accidentului (groapa nesemnalizata). Permisul e pierdut pentru 90 de zile sau se poate pentru 30 de zile?
Fara el sunt terminat, tinand cont ca fac naveta cu masina la servici in fiecare zi.Stiu de testare. Ce pasi trebuie urmati?
Nu sunt un procesoman, iar in fata primariei stiu ca as pierde, cu toti martorii implicati in accident si cu toate fotografiile mele.
Le-as posta pe forum, dar nu stiu cum sa fac
Va multumesc de raspunsuri