Puteti incerca sa apelati la un ONG de consumatori, care va media neintelegerea dintre dumneavoastra si banca. În situaţia în care nu aţi ajuns la o rezolvare pe cale amiabila, prin intemediul ONG-ului, aveţi dreptul să depuneţi o reclamaţie la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor de pe raza teritorială în care îşi desfăşoară activitatea unitatea respectivă sau puteţi expedia reclamaţia prin poştă către acesta. Conform informatiilor de pe site-ul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, “reclamaţiile dumneavoastră vor fi instrumentate de către Oficiile Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor, în funcţie de raza teritorială în care îşi desfăşoară activitatea operatorul economic care a prestat serviciul sau de la care s-a achiziţionat produsul. Coordonatele de contact ale Oficiilor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor sunt afişate pe pagina web a Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, accesand link-ul “Contact”. Reclamaţia/sesizarea dumneavoastră se rezolvă în termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002), cu conditia ca aceasta să fie însoţită de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscală, bon fiscal sau chitanţa, contract, certificat de garanţie sau alte documente, după caz.”